کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي به دنبال بازگشايي سفارت آمريکا در ايران هستند

25 دی 1394 ساعت 15:41

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: امروز برخي‌ها دنبال آن هستند که سفارت ننگين آمريکا در تهران بازگشايي شود اما ملت عزيز ايران به برکت خون هزاران شهيد و رهبري‌هاي حکيمانه مقام معظم رهبري مشت محکمي بر دهان‌شان خواهند زد.


 به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: تمام ملت آزادی‌خواه دنیا همچون سوریه، یمن، عراق، افغانستان و ... چشم‌شان به دنبال این است که مشاهده کنند مردم بعد از گذشت ۴۰ سال چگونه از این انقلاب استقبال می‌کنند.

وی ضمن بیان این که در حوزه انتخابات حضور حداکثری ما باعث آبروی نظام است، تاکید کرد: مجلس ششم نباید تکرار شود؛ کسانی باید وارد مجلس شوند که متعهد و انقلابی باشند.

سعادت‌فر ادامه داد: مجلس باید در مقابل آمریکا محکم و قوی بایستد امروز برخی‌ها دنبال آن هستند که سفارت ننگین آمریکا در تهران بازگشایی شود اما ملت عزیز ایران به برکت خون هزاران شهید و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان‌شان خواهند زد.

وی، با مطرح کردن این سوال که منظور از نیروهای متعادل و تندور چیست؟ تصریح کرد: امروز ولی‌فقیه مظهر تعادل است؛ هر کسی دنباله‌رو فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و اعتقاد داشته باشد آمریکا استکبار جهانی است و معتقد به اقتصاد مقاومتی باشد مظهر تعادل است.

سعادت‌فر با اشاره به وجود انقلاب‌های متعدد در دنیا، افزود: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی که در اختیار ما قرار دارد انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی می‌فرمایند "شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب‌ها جدا است؛ هم در پیدایش هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام".

سعادت‌فر با تاکید بر این که وضعیت قبل از انقلاب را نباید فراموش کرد، تصریح کرد: ایران اسلامی ما قبل از نفس مسیحایی امام (ره) محل حضور مستشاران آمریکایی بود که نه تنها اجازه ساخت و تولید را به ایرانی نمی‌دادند بلکه حتی در تعمیرات جزئی دستگاه‌های صنعتی اجازه نمی‌دادند که یک کارگر ایرانی مشاهده بکند.

سعادت‌فر با بیان این که آمریکایی‌ها قبل از انقلاب ایران را جزیره ثبات می‌دانستند، افزود: ایران سلامی ما یک روزی استراحت‌گاه صهیونیست بود.

خطیب نماز جمعه بروجن ادامه داد: یک روزی مواضع ایران در مقابل صهیونیست به مراتب ذلیلانه‌تر از مواضع عربستان سعودی در مقابل صهیونیست امروز بود.

وی افزود: عربستان سعودی امروز به صهیونیست اعلام می‌کند که سلاح‌های من در مقابل شما به کار نمی‌رود و به جهت این که حسن ظن شما را به خودم جلب کنم رابطه خود را با ایران قطع می‌کنم؛ ایران ماهم قبل از انقلاب این‌گونه مواضعی داشت.

حجت الاسلام سعادت‌فر با بیان این که ایران ما قبل از انقلاب اسلامی در دنیا بی‌تاثیر بود، افزود: اما امروز به برکت خون هزاران شهید ایران اسلامی موجودی زنده است که در معادلات بین‌المللی تاثیر گذار است.

وی با اشاره به این که ایران امروز از جهت سیاسی تمامی آزادی‌خواهان دنیا را بیدار کرده است، تصریح کرد: همه آزادی‌خواهان دنیا در زمینه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و ... به تاسی از انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

خطیب نماز جمعه بروجن با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی ریزش‌های متعددی داشته و خواهد داشت، تاکید کرد: مراقب باشیم در مسیر انقلاب اسلامی ما جزء ریزش‌های انقلاب اسلامی نباشیم.

وی با اشاره به این که امروز سبزپوشان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی باعث افتخار در همه عرصه‌ها هستند، گفت: افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی با اقتدار و با توان نیروهای داخلی و با مدیریت خوب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته می‌شود.

حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: نباید عده‌ای در فضاهای مجازی سپاه پاسداران را در بین جوانان تخریب کنند.

انتهای پیام/
انتهاي پيام/۵۴۰/ک/


کد مطلب: 26783

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26783/برخي-دنبال-بازگشايي-سفارت-آمريکا-ايران-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir