کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اقدامي خداپسندانه توسط موسسه خيريه باب‌الحوائج شهر اردل

دیوار مهربانی گرمابخش سخاوت دل‌های نوع‌دوستان به نیازمندان

22 دی 1394 ساعت 12:26

در راستاي اقدام ارزشمند دائر كردن ديوار و ايستگاه‌هاي مهرباني در شهرهاي مختلف كشور، با شعار «نياز داري بردار، نياز نداري بگذار»، با تلاش موسسه خيريه باب‌الحوائج شهر اردل، اولين ديوار مهرباني اين شهر در خيابان شهيد باهنر افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز، معصومه انصاري مسئول موسسه خيريه باب‌الحوائج شهر اردل در حاشيه افتتاحيه اولين ديوار مهرباني در گفت‌وگو با هفت چشمه اظهار کرد: ديوار مهرباني ايده زيبايي که از پاييز امسال در چند شهر ايران شکل گرفته است و امروز به شهر اردل مرکز شهرستان اردل رسيد، تا گرماي سخاوت دل‌هاي افراد نوع‌دست گرمابخش افراد نيازمند شود.

انصاري افزود: امروز حال و هواي خيابان شهيد باهنر بوي شهيدان مي‌دهد و متفاوت از روزهاي قبل است، زيرا شماري از جوانان موسسه خيريه باب‌الحوائج در يک حرکت فرهنگي باني امري خيري شده‌اند که حسن نوع‌دوستي را در آحاد مردم زنده مي‌کند.

وي گفت: شماري از جوانان اين شهر با رنگ ديوار مهرباني و نصب چند چوب لباسي مردم را به کمک براي تامين پوشاک نيازمندان دعوت کرده‌اند که بر روي اين ديوار شعار "داري بزار و نداري بردار" به چشم مي‌خورد و اين مکان تجلي زيباترين حس انسان دوستي، عاطفه و گذشت است.

مسئول موسسه خيريه باب‌الحوائج شهر اردل با بیان این که این طرح تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد افزود: مردم شهرستان اردل مي‌توانند لباس‌هاي گرم و کفش‌هاي اضافه خود در سايزهاي بزرگ، بچه گانه، زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه را در اين محل قرار دهند تا از اين طريق بتوان در فصل سرما به نيازمندان اين شهرستان کمک کرد.

براي نخستين بار اين حرکت به عنوان يخچال مهرباني در يکي از محله‌هاي تهران شروع شد و در آن افراد خير مواد غذايي را درون يخچالي براي نيازمندان مي‌گذاشتند و سپس اين حرکت با عنوان ديوار مهرباني گسترش پيدا کرد.

خواهي يا نخواهي عمر چون ثانيه‌ها مي‌گذرد، در اين ثانيه‌ها ما هم بياييم سهمي از اين دوستي را ازآن خود کنيم.....................

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26712

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26712/دیوار-مهربانی-گرمابخش-سخاوت-دل-های-نوع-دوستان-نیازمندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir