کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طي همايشي؛

چهره هاي موفق سواد آموزي اردل تقدير شدند

21 دی 1394 ساعت 15:05

طي همايشي با حضور مسئولين شهرستاني چهره هاي موفق سواد آموزي شهرستان اردل تقدير شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، طي همايشي با حضور امام جمعه و مسئولين شهرستاني سه نفر از چهره هاي موفق سوادآموزي شهرستان اردل تقدير شدند.

قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پروش شهرستان اردل در اين همايش که در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد اظهارداشت: يکي از شاخص هاي اصلي ارزيابي در هر منطقه، ميزان با سواد بودن افراد آن جامعه است که تلاش‌هاي خوبي در بحث نهضت سوادآموزي براي ريشه‌کن کردن بي‌سوادي در سطح شهرستان برداشته شده است.

بهرامي افزود: سواد در زندگي دنيوي و اخروي افراد تاثير بسيار مطلوبي خواهد گذاشت و برعکس آن افرادي که سواد خواندن و نوشتن نداشته باشند ممکن است براي جامعه مشکلاتي ايجاد کنند.

وي اظهار داشت: دشمنان و بيگانگان از کساني عليه نظام اسلامي و انقلاب استفاده مي کنند که سطح آگاهي و سواد و بصيرت پاييني برخوردارند لذا ما بايد در اين زمينه هوشيار باشيم و بتوانيم سطح علمي تمامي جامعه را بالا برده و اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب کنيم.

مريم انصاري، زيور خليلي و حسين عالي‌پور از چهره هاي موفق سوادآموزي شهرستان اردل بودند که با اهداء لوح تقدير و هدايايي از آنها تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26688

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26688/چهره-هاي-موفق-سواد-آموزي-اردل-تقدير-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir