کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ خبر داد

همايش نقش عشاير قوم بختياري و بيعت با امام در سال 57 در کوهرنگ برگزار مي‌شود

21 دی 1394 ساعت 9:40

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: در راستاي تجليل و بزرگداشت انقلاب اسلامي و شکرگزاري از اين نعمت الهي برنامه‌اي شاخص و محوري توسط کميته دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان کوهرنگ پيش‌بيني شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از برگزاري همايش بزرگ نقش عشاير و قوم بزرگ بختياري در تجديد بيعت با امام، نظام و مقام معظم رهبري در کوهرنگ خبر داد.

سرهنگ کرم نظري بيان داشت: در راستاي تجليل و بزرگداشت نظام انقلاب اسلامي و شکرگزاري از اين نعمت بزرگ الهي، برنامه‌اي شاخص و محوري توسط کميته دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان کوهرنگ پيش‌بيني شده است.

نظري افزود: از مهمترين برنامه‌ها به اين مناسبت، برنامه‌اي شاخص و محوري متناسب با جمعيت هدف اين شهرستان، همايش نقش عشاير و قوم بزرگ بختياري در تجديد بيعت با امام راحل، مقام معظم رهبري در 19 بهمن‌ماه مي‌باشد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: نظر به تحقق فرمايشات حضرت آقا در ديدار اعضاء کنگره شهداي استان مبني‌بر زنده نگه داشتن اين حرکت عظيم مردمي در بيزاري از بختيار، برنامه‌ريزي لازم توسط کميته‌هاي متولي انجام گرفته که انشالله در 19 بهمن‌ماه سال 94 با حضور عشاير عزيز و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

نوزدهم بهمن 57، افزون بر يک هزار و 500 نفر از بختياري‌هاي چهارمحال و بختياري، با حضور در مدرسه علوي تهران، با امام خميني (ره) بيعت و انزجار خود را از شاهپور بختيار نخست‌وزير وقت رژيم ستم شاهي اعلام کردند.

اين اقدام بختياري‌ها در نوزدهم بهمن 1357، نقش بسيار مهمي در اثبات وفاداري مردم اين استان نسبت به اسلام و آرمان‌هاي والاي امام خميني (ره) دارد.


انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 26676

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26676/همايش-نقش-عشاير-قوم-بختياري-بيعت-امام-سال-57-کوهرنگ-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir