کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش اردل؛

موادمخدر مرگ خاموش زندگي اجتماعي است

20 دی 1394 ساعت 11:52

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت:موادمخدر ريشه‌هاي خانواده را در اجتماع امروز سست مي‌کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در کارگاه توجيهي آشنايي با آسيب‌هاي موادمخدر و پيشگيري از آن که با حضور والدين دانش‌آموزان در هنرستان علم و تکنيک اردل برگزار شد اظهارداشت: ترويج موادمخدر و اعتياد يكي از كارسازترين و قديمي‌ترين شيوه‌هاي دشمنان اسلام و بشريت در مقابله با مسلمانان بوده است.

بهرامي افزود: يکي از روش‌هاي مهم پيشگيري از اعتياد، آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مصرف موادمخدر است اگر هر فرد از تاثير موادمخدر بر سلامت جسمي و رواني و خانواده و جامعه‌اش مطلع بوده و آن را باور داشته باشد کمتر ممکن است به اين کار گرايش پيدا کنند.

وي از والدين خواست دراين ارتباط جوانان خود را هشيار و آگاه نمايند تا دچار اين بلاي خانمان‌سوز نشوند.

اين مسئول با بيان اينکه موادمخدر مرگ خاموش زندگي اجتماعي است افزود: شيوع اعتياد نتايج و اثرات بسيار زيان‌باري به لحاظ سياسي، اجتماعي، اخلاقي و اقتصادي براي جامعه دربردارد كه موجب مختل شدن اجتماع مي‌شود.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: براي آگاهي بخشيدن نوجوانان و جوانان در راستاي تعاليم ديني و مبارزه با موادمخدر در جامعه اسلامي و جلوگيري از رشد آن در مدارس و حفظ بنيان خانواده اين کارگاه‌ها وگفتمان‌ها برپا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26658

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26658/موادمخدر-مرگ-خاموش-زندگي-اجتماعي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir