کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شهرداران در باشکوه برگزار کردن ایام‌الله دهه فجر موثر هستند

19 دی 1394 ساعت 12:41

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه ساله شهرداران با آذین بندی سطح شهر در ایام‌الله دهه فجر کمک شایانی را به ما کرده‌اند و به خاطر همین در سال جاری نیز در باشکوه برگزار کردن ایام‌الله دهه فجر بسیار موثر خواهند بود.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، علی گرجی در جمع شهرداران اظهار کرد: بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی از شش رویکردی هستند که برنامه‌های دهه فجر را به دنبال خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم تصریح کرد: برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر می‌توان انتخابات خوبی را نیز در سال جاری رقم زد و شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

گرجی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث تقویت نظام، وحدت کلمه و وفاق ملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن‌ماه برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است عنوان کرد: مراسم نمادین زنگ انقلاب در سراسر استان، رژه موتور سواری، مراسم بزرگداشت ورود امام به استان از برنامه‌های شاخصی است که در سراسر استان برگزار خواهد شد.

گرجی تاکید کرد: شهرداران می‌توانند از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود در راستای فضاسازی شهر در مراسمات دهه فجر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرها مسیر راهپیمایی که مشخص خواهد شد به هیچ‌وجه خرابی در آن مسیر دیده نشود که نقطه ضعفی در دست دشمن باشد.

گرجی افزود: اقلام‌های تبلیغاتی خریده شده و بر حسب جمعیت شهری اقلام‌های فرهنگی دهه فجر بین شهرداری‌ها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 26643

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26643/شهرداران-باشکوه-برگزار-کردن-ایام-الله-دهه-فجر-موثر-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir