کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بن:

آمریکا نمی خواهد ثمره ای از برجام برای ایران باشد

18 دی 1394 ساعت 17:22

امام جمعه بن گفت: آمريکايي ها نمي خواهند برجام و پسابرجام ،ثمره اقتصادي براي ايران داشته باشد و ما نبايد دل بند به آمريکايي ها شویم؛ بايد با تمام وجود قبول کنيم که اين ها قابل اعتماد نيستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: امام صادق (ع)به نقل از پيامبر اكرم(ص) حديثي فرموند: " : کسي که ميخواهد ارجمند ترين مردم باشد بايد از خدا پروا داشته باشدو هرکسي بخواهد پرهيزکارترين مردم باشد بايد به خدا توکل کند وهرکسي که دوست دارد غني ترين مردم باشد،بايد به آنچه نزد خداونداست اعتمادش بيشتر از آنچه نزد خود دارد باشد و معناي توکل يعني اينکه به خداوند ايمان داشته باشيم.

خطيب جمعه بن به ديدار مقام معظم رهبري  با ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و گفت : ای دیدگاه مقام معظم رهبری  نماز جمعه يکي از برکات انقلاب اسلامي و يک قرارگاه است و در حال حاضر قرارگاه جنگ نرم ،نماز جمعه است"وعده گاه نماز جمعه :قرارگاه ايمان، قرارگاه اخلاق ، قرارگاه تقوا ، قرارگاه بصيرت است".

وي در ادامه خطبه هاي نماز جمعه به بيان نکته مهم در رابطه ي با جايگاه و اهميت انتخابات تاکيد کرد : در همان ابتداي انقلاب افرادي مي آمدند نزد امام خميني (ره) و مي گفتند که نظام کشور، نظام ولايي است و در نظام ولايي نياز به انتخابات نيست، که امام راحل مخالفت کردند و فرمودند که راي مردم بايد در نظام اسلامي اثرگذار باشد.

حجت الاسلام غضنفري به تبين سخنان مقام معظم رهبري در رابطه با رعايت حق الناس پرداخت و گفت:
ورود زود هنگام به فضاي انتخابات غلط و مضر است ؛ در مورد پذيرش داوطلبان صالح ،افرادي که شايستگي ورود به مجلس را دارند ،رعايت حق الناس در رد صلاحيت کردن کساني که صلاحيت ورود به مجلس را ندارند؛رعايت حق الناس در شمارش راي ها،رعايت حق الناس در پذيرفتن نتيجه ي انتخابات، مسائل مهمی است که مسئولان اجرایی و نظارتی باید بدان توجه داشته باشند.

وي به اهميت گراميداشت سالروز ۱۹ دي ماه قيام خونين مردم قم پرداخت و گفت: سالروز ۱۹ دي ماه، قيام خونين مردم قم روز بزرگ و عظيم است که باید براي نسل هاي جوان يادآوري شود زيرا که جوانان آن دوره سازنده اين قيام ها و انقلاب بودند  و در حال حاضر نیز بايد جوانان هوشيار تر و بيدار تر باشند چراکه مسئوليت سنگين تری بر عهده جوانان امروز ما است.

امام جمعه بن با محکوم کردن جنايت آل سعود در به شهادت رساندن شيخ نمر و تظاهرات همه مردم در گوشه گوشه کشور گفت : بدانيد دشمن تمامي اين تظاهرات را زير نظردارند و تاثیرات خود را در جهان می گذارد.

وي افزود : امريکاي ها باز هم نشان دادند که قابل اعتماد و اطمينان نيستند و باز مشاهد ميکنيم که هم اکنون ۸ قانون و تحريم جديد بر ضد ايران در دستور کار دارند .

غضنفری به قانون رواديد چند وقت پيش اشاره کرد و گفت: این قانون  يک مانع بزرگ براي سرمايه گذاري خارجي در داخل کشور است که سرمايه گذاران اروپايي و سرمايه گذاران بزرگ در کل جهان ديگر نميتوانند در داخل کشور ايران سرمايه گذاري کنند.

امام جمعه بن گفت: آمريکايي ها نمي خواهند برجام و پسابرجام ،ثمره اقتصادي براي ايران داشته باشد و ما نبايد دل بند به آمريکايي ها شویم؛ بايد با تمام وجود قبول کنيم که اين ها قابل اعتماد نيستند و طبق گفته مقام معظم رهبري بايد نگاه به درون داشته باشيم و با اقتصاد مقاومتي ميتوان تمامي اين مشکلات را برطرف کرد.

انتهايي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 26632

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26632/آمریکا-نمی-خواهد-ثمره-برجام-ایران-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir