کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ:

عربستان با اعدام شيخ نمر درپي سرپوش گذاشتن اختلاف و شکاف بين شاهزادگان است

16 دی 1394 ساعت 9:55

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: عربستان به دنبال راهي است که بتوان جبران کرد و اين شکاف و اختلاف که در بين شاهزادگان اين رژيم بوجود آمده است به نحوي سرپوش گذاشته شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار کرم نظري، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به اقدام تنش‌آميز عربستان در اعدام روحاني برجسته شيخ نمرباقرالنمر اظهار کرد: بر همگان واضح و روشن شد که دولت آل‌سعود وهابي، نماينده رژيم پليد صهيونيستي و شيطان بزرگ (امريکا) خيانتکار است و به نمايندگي از آنها با راه‌اندازي جنگ‌هاي نيابتي در يمن، سوريه، عراق و... اهداف شوم و پليد آنها را دنبال مي‌کند و با داشتن ثروت عظيم آبي و نفتي، برخي کشورهاي مرتجع عرب را تطميع می‌کند، تا در اجراي مقاصد خود همراهي لازم را داشته باشند.

نظري افزود: لذا در اجراي مقاصد برنامه‌ريزي و ديکته شده شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي در منطقه، اين رژيم آل‌سعود وهابي بوده که متحمل شکست‌هايي از طرف محور مقاومت با مسئوليت کشور عزيزمان شده و بواسطه اين شکست‌ها احساس ضعف عجيبي در نظام بين‌الملل و در بين کشورها اسلامي داشته است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه گفت: علل‌الخصوص بي‌تدبيري و بي‌لياقتي عربستان در حادثه منا که باعث از بين رفتن خيل عظيمي از زائرين کشورهاي اسلامي بويژه کشور عزيزمان گرديد.

وي تصريح کرد: عربستان به دنبال راهي است که بتوان جبران کرده و اين شکاف و اختلاف که در بين شاهزادگان اين رژيم بوجود آمده است به نحوي سرپوش گذاشته شود که به جهت خوشنودي ايادي خود دست به اقدام شنيع و غيرانساني در به شهادت رساندن عالم مجاهد و روحاني صبور آيت‌الله شيخ نمرباقرالنمر که به دنبال عدالت‌خواهي بوده است بزند.

نظري در پايان گفت: انشاءلله در آينده‌اي نه‌چندان دور شاهد سرنگوني رژيم پليد عربستان خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 


کد مطلب: 26558

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26558/عربستان-اعدام-شيخ-نمر-درپي-سرپوش-گذاشتن-اختلاف-شکاف-بين-شاهزادگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir