کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان کوهرنگ

همايشی با محوريت محروميت‌زدايي و خدمت‌رساني به مردم برگزار شد

16 دی 1394 ساعت 9:51

در راستاي محروميت‌زدايي و خدمت‌رساني به مردم در شهرستان کوهرنگ همايشي با حضور فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در حوزه مقاومت اميرالمومنين (ع) چلگرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: در راستاي محروميت‌زدايي و خدمت‌رساني به مردم در شهرستان کوهرنگ همايشي با حضور فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در حوزه مقاومت اميرالمومنين (ع) چلگرد برگزار گرديد.

کرم نظري بيان داشت: به جهت تصريح در امر خدمت‌رساني به مردم از فرماندار شهرستان کوهرنگ هم دعوت بعمل آمد و با حضور ايشان اهم مشکلات مورد بررسي قرار گرفت که فرماندار قول مساعد در رفع آنها داد.

نظري، مشکلات حوزه آب، برق، جاده، قطعي شبکه‌هاي ديجيتال، برف‌روبي خيابان‌ها و کوچه‌ها، تلفن همراه، ساماندهي گلزار شهدا، اشتغال‌زايي، اقتصاد مقاومتي، شهرک‌هاي صنعتي و مساجد را از مشکلات مورد بحث اين همايش بيان کرد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با بيان اينکه قرار شد با تعامل با فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ فرماندار بخش عظيمي از مشکلات را مرتفع سازد، افزود: مقرر شد، جلسه‌هايي که پايگاه مقاومت بسيج در سطح روستاها و بخش‌ها دارد متناسب با مشکلات که در آن روستاي تحت پوشش متصور است از مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي دعوت کند که مشکلات مطرح و مرتفع شوند.

انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 26556

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26556/همايشی-محوريت-محروميت-زدايي-خدمت-رساني-مردم-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir