کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستاوردهاي سفر يک روز استاندار به کوهرنگ از زبان فرماندار

15 دی 1394 ساعت 11:50

فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به اينکه بارش‌هاي سنگين برف در شهر چلگرد مشکلاتي را براي مردم بوجود آورد مبلغ 500 ميليون تومان جهت حمل و انتقال برف‌هاي خيابان‌ها به خارج از شهر به اداره کل راه و شهرسازي اختصاص يافت تا در اين موقعيت به شهرداري کمک کند.


به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمان‌پور، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر دستاوردهاي سفر يک روزه قاسم سليماني، استاندار چهارمحال و بختياري به کوهرنگ را تشريح کرد.

مهندس مرتضي زمان‌پور بيان داشت: سفر استاندار يک سفر کاري بود و در راستاي تقدير و تشکر از عوامل امدادرسان، اکيپ‌هاي امدادي که در بارش سنگين برف و کولاک چند روز گذشته به مردم خدمت‌رساني کردند، صورت پذيرفت.

فرماندار کوهرنگ افزود: با توجه به اينکه بارش‌هاي سنگين برف در شهر چلگرد مشکلاتي را براي مردم بوجود آورد مبلغ 500 ميليون تومان جهت حمل و انتقال برف‌هاي خيابان‌ها به خارج از شهر به اداره کل راه و شهرسازي اختصاص يافت تا در اين موقعيت به شهرداري کمک کند.

زمان‌پور در ادامه گفت: يک دستگاه کاميون از مديريت بحران در اختيار شهرداري قرار گرفت و قرار شد فرمانداري بر آن اجراي کار نظارت داشته باشد.

رئيس مديريت بحران شهرستان کوهرنگ با يادآوري سفر آقاي خندان‌دل معاون عمراني وزير کشور در تابستان گذشته به کوهرنگ و قول مساعد ايشان مبني‌بر اختصاص يک دستگاه لودر و يک دستگاه خودروي آتش‌نشاني به شهرداري چلگرد اظهار داشت: قرار شد مديريت بحران استان پيگيري و دستگاه‌ها به نام مديريت بحران تحويل شهرداري چلگرد داده شود.

مهندس زمان‌پور با اشاره به بدهي‌هاي زياد شهرداري چلگرد گفت: مقرر شد جلسه با حضور مهندس اميري معاون عمراني استاندار جهت بررسي مشکلات و بدهي‌هاي شهرداري و با حضور طلب‌کاران برگزار شود و مشکلات برطرف شود.

فرماندار کوهرنگ در پايان گفت: از کليه عوامل راهداري‌ها، نيروهاي هلال احمر، نيروهاي برق و آب روستايي که در برف و کولاک اخير کمک‌رساني کردند توسط استاندار تقدير بعمل آمد.


انتهاي پيام1026ج /610ک
 


کد مطلب: 26541

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26541/دستاوردهاي-سفر-يک-روز-استاندار-کوهرنگ-زبان-فرماندار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir