کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطالبات مردمي شهرستان سامان/

کشاورزان ساماني از عدم پرداخت غرامت بيمه‌اي محصولات کشاورزي گلايه‌مند هستند

14 دی 1394 ساعت 12:54

کشاورزان شهرستان سامان در جهت عدم پرداخت غرامت بيمه محصولات کشاورزي خود در اين شهرستان گلايه‌مند هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، تعدادي از کشاورزان شهرستان سامان با مراجعه به دفتر خبري اين سايت از عدم پرداخت بيمه محصولات کشاورزي خود در سال جاري گلايه‌مند بودند و عنوان مي‌کردند که در سال‌هاي گذشته تمامي خسارت بيمه‌اي به کشاورزان به موقع و در اولين زمان پرداخت مي‌شد اما در سال جاري با توجه بر اينکه محصولات زيادي دچار آسيب شدند هيچ‌گونه پولي از بيمه به دست کشاورزان نرسيده است و کشاورزان با مشکلات زيادي در شهرستان سامان روبه‌رو هستند.

و درحال‌حاضر کشاورزان بايد براي سال آينده محصولات و باغات خود را بيمه کنند در حالي که از نظر مالي با توجه به شرايط اقتصادي کشاورزان در مضيقه هستند و در اين راستان با مدير خدمات بيمه‌اي بانک کشاورزي خبرنگار سامان ما گفت‌وگويي داشته است.

مدير گروه خدمات بيمه‌اي بانک کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: غرامت بيمه محصولات کشاورزي باغي و زارعي به مرور به کشاورزان در سراسر استان پرداخت مي‌شود.

ارسلان خسروي بروجني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه غرامت محصولات زراعي و باغي کشاورزان استان ۲۸ ميليارد تومان است، اظهار داشت: بازرسي‌های باغات و زمين‌هاي کشاورزي صورت گرفته و در سامانه بيمه‌اي ثبت و به مرکز ارسال شده است.

وي با بيان اينکه مبلغ بيمه‌اي به کشاورزان به مرور پرداخت خواهد شد، بيان داشت: کشاورزان در سال جديد بيمه محصولات خود را انجام دهد و براي بيمه کردن محصولات خود از غرامت بيمه‌اي سال گذشته کسر شود و ما بقي بيمه محصولات پرداخت مي‌شود.

خسروي با اشاره براينکه عمده خسارات بيمه‌اي مربوط به شهرستان سامان است چراکه قطب کشاورزي استان در اين شهرستان است و بيشترين مراجعه ها براي پرداخت غرامت از شهرستان سامان است اذعان داشت: اکثر بيمه گزاران از شهرستان سامان هستند، بيشترين سطح باغات بازرسي شده در شهرستان سامان است اما به دليل زياد بودن سطح باغات در شهرستان سامان با مشکلاتي روبه رو هستيم.

وي در راستاي اينکه کشاورزان در جهت عدم پرداخت خسارت گلايه‌مند هستند، افزود: کشاورزان حق دارند که که گلايه در اين زمينه داشته باشند چراکه هرساله خسارت‌ها به موقع پرداخت شده است و امسال با اين مشکل مواجعه شده‌اند.

خسروي تصريح کرد: پرداخت غرامت کشاورزان پيگيري‌هاي لازم صورت گرفته است و اين موضوع با نمايندگان مجلس نيز مطرح شده است و جاي نگراني براي پرداخت غرامت بيمه‌اي محصولات کشاورزي وجود ندارد.

انتهاي پيام/۶۰۱س


کد مطلب: 26524

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26524/کشاورزان-ساماني-عدم-پرداخت-غرامت-بيمه-اي-محصولات-کشاورزي-گلايه-مند-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir