کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه اردل ؛

شهادت مظلومانه شيخ نمر چهره عربستان را درجهان منفورتر کرد

14 دی 1394 ساعت 9:43

فرمانده سپاه شهرستان اردل گفت: شهادت مظلومانه شيخ نمر باعث منفورتر شدن چهره عربستان درجهان شده و جوشش خون انقلاب مسلمانان را در سراسر جهان خروشان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با محکوم کردن شهادت شيخ نمر توسط رژيم فاسد آل سعود اظهارداشت: خون پاک عالم شهيد شيخ نمر النمر و برادران مومني که به همراهايشان شهيد شدند، ظالمانه و به ناحق ريخته شده است.

جمشيدي افزود: دولت عربستان سعودي پس از تجاوز به يمن و کشتار مردم بي دفاع اين کشور، با به شهادت رساندن اين شخصيت بزرگوار دشمني خود را با جهان اسلام آشکارتر کرد.

وي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه که شهادت شيخ نمر و ريختن به ناحق خون او را خطاي سياسي دولت سعودي خواندند و افزود: خداوند متعال از خون بي‌گناه نمي‌گذرد و خون به ناحق ريخته، بسيارسريع دامان سياستمداران و مجريان اين رژيم را خواهد گرفت.

وی اظهارکرد: بدون شک خداوند متعال انتقام خون امثال شیخ نمر را از آل‌سعود گستاخ جنايتکار خواهد گرفت و ظلم ظالمان مستبد و مستکبر را بي‌پاسخ نخواهد گذشت.

فرمانده سپاه شهرستان اردل با بيان اينکه شهادت مظلومانه شيخ نمر باعث منفورتر شدن چهره عربستان درجهان شد و جوشش خون انقلاب مسلمانان را در سراسر جهان خروشان کرد اضافه کرد: مسئوليت اين حرکت نسنجيده متوجه عاملان دولت عربستان می شود و جهان اسلام در پاسخ به اين حرکت ناشايست ساکت نخواهند نشست.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26509

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26509/شهادت-مظلومانه-شيخ-نمر-چهره-عربستان-درجهان-منفورتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir