کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تبليغات اسلامي اردل؛

حجاب شخصيت زن است

13 دی 1394 ساعت 13:53

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: حجاب به زن شخصيت مي دهد و باعث مي شود تا خود را از نامحرمان حفظ کند و از حقوق اجتماعي برخوردار گردد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي فيل آبادي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل با حضور در مراسم ماهانه هيئت حضرت رقيه شهر اردل در مسجد امام حسين(ع) شهر اردل برگزار مي شود اظهار داشت: امام زمان(عج) امام غائب و موجود عصر ما است و هرفرد مسلمان بايد در عصر غيبت اطاعت از ولايت فقيه را رعايت کند.

 بهرامي درهيئت حضرت رقيه شهر اردل، حجاب و اشاعه آن درجامعه اسلامي دربين خانم ها را يکي از امتيازات زن مسلمان در عصر غيبت دانست و افزود: حجاب به زن شخصيت مي دهد و باعث مي شود تا خود را از نامحرمان حفظ کند و از حقوق اجتماعي برخوردار گردد.

وي با اشاره به امر مهدويت درآموزهاي ديني، انتظار فرج و فراهم کردن زمينه ظهور آقا ولي عصر با دعا، حفظ جايگاه ولايت و امامت درعصرغيبت، پرهيز از گناه رشد برنامه هاي قرآني درجامعه رااز اقدامات مسلمانان در عصر غيبت دانست.

بهرامي درادامه بيان داشت: اگر ما درعصر غيبت زندگي کنيم ولي ندانسته باشم امام زمان ما کيست، ولايت فقيه چيست مرگ ما مرگ جاهليت است.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26497

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26497/حجاب-شخصيت-زن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir