کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

با استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران انتقام خون نمر را می‌گیریم/گام برداشتن در راه ولایت پیام شیخ نمر به همه دنیا است

13 دی 1394 ساعت 12:26

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آن‌چه انتقام خون شیخ نمر را می‌گیرد استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و همگان باید بدانند آنچه که منجربه انتقام مظلومیت نمر می‌شود محکم بودن و محکم ماندن ایران است.


به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون در پی اعدام آیت‌الله مجاهد شیخ نمر توسط رژیم خبیث آل‌سعود ضمن تسلیت شهادت این عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله شیخ نمر اظهار کرد: شیخ نمر شخصیتی است که به حق در مقابل ظلم و ستم در حالی ایستاد که شیعیان درعربستان در اختناق شدید بودند.

وی با بیان اینکه نمر برای مبارزه با کج‌روی‌های آل‌سعود و دفاع از آرمان‌های خود با شجاعت تمام ایستاد ادامه داد: نمر تنها به وظیفه خود عمل کرد و از احقاق حق در مقابل وهابیت خشن حرف زد و فریاد برآورد که ما زیربار ظلم و ستم نمی‌رویم و حیات را در این فضا نمی‌خواهیم.

نکونام در ادامه بیان داشت: نمر با بیان اینکه ما هرگز اجازه نمی‌دهیم انسان‌هایی که با تمام معنا دل به دنیا بسته‌اند، در قلب خود هوا و حوس دارند و هیچ منطقی جز ستمگری و خونریزی ندارند برای‌مان تصمیم گرفته و امور را به دست خود گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز سراسر ایران اسلامی مالامال غم و اندوه شده و این غم و اندوه با عداوت نسبت به آل‌سعود همراه است اما ملت ایران باید بداند وعده قرآن نزدیک است و همانطور که قرآن حکومت با ظلم را پایدار نمی‌داند رژیم آل‌سعود هم چندی دیگر نابود می‌شود و از بین خواهد رفت.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اگرچه ظلم چند روزی بیشتر مهلت پیدا می‌کند اما باید بدانیم این مهلت در حقیقت عذابی است که برای ظالم در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: خدا در سوره یونس عدم ماندگاری ظلم را بشارت داده است و مسلمانان باید امیدوار باشند به نابودی ظلم چون کسانی که ظلم کرده‌اند قطعا هلاک خواهند شد.

نکونام با تاکید بر اینکه اگر خدا به کسی نعمتی می‌دهد باید شاکر این نعمت باشد اضافه کرد: اگر شکر نعمتی که در اختیار داریم به جا نیاوریم و آن را در راه درست استفاده نکنیم خدا این نعمت را از ما خواهد گرفت و آل‌سعود باید بداند که حاکمیت بر سرزمین وحی نعمتی است که باید از آن برای کار خیر استفاده کند نه اینکه این نعمت را به ظلم ، ستم، داعش‌پروری، خیانت و ستم تبدیل کند چون با این کار تنها آتش جهنم را برای خود تدارک دیده خود را به قعر جهنم می‌کشاند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: خدا مظلومیت شیخ نمر، شیعیان و سنی‌ها در عربستان، شیعیان نیجریه، مردم یمن، سوریه و عراق را می‌بیند و ناظر جنایاتی که در این کشورها می‌شود و خون‌هایی که ریخته می‌شود هست.

نکونام تاکید کرد: عربستان میدان جولان وهابیت و افراد وابسته به وهابیت است و در این کشور نه‌تنها شیعیان که برادران اهل سنت هم آرامش نداشته آزادی ندارند و در عذاب هستند.

وی اقدامات عربستان را راهی برای رسیدن آمریکا به اهدافش عنوان و ادامه داد: آمریکا و عربستان به دنبال شکستن مقاومت‌های اسلامی است و وهابیت از نسل همان‌هایی هستند که اقدام به ترور پیامبر کرده در زمان صدر اسلام انواع جنگ‌ها و فتنه‌ها را به راه اندختند ولی باید بدانند همانطور که فتنه‌گران در آن دوران راهی به جایی نبردند امروز هم راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه افزود: در این میان مهم این است که هیچ سستی به خود راه ندهیم و همانطور که شیخ نمر و امثال آن محکم ایستادند و جان‌شان را در راه هدفشان تقدیم کردند تا حریت را به اسلام و مسلمانان ببخشند ما هم با همه توان بر سر عهد خود بمانیم.

وی با بیان اینکه تحریم، توطئه و مشکلات نباید در مسلمانان تزلزلی ایجاد کند تاکید کرد: فتنه آل‌سعود تنها یک رشته از فتنه‌هایی است که امروز با آن مواجهیم و باید بدانیم فتنه‌ها پیوسته بوده و در صدر آن‌ها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست و برخی از عناصر سست عنصر داخلی قرار دارند.

نکونام بیان داشت: فتنه، فتنه است و نباید فتنه داخلی را از فتنه خارجی مجزا دانست چون در این دو تنها نوع تعامل است که فرق دارد و باید از وجودآن‌ها نگران بود.

نکونام حساسیت در مقابل آل‌سعود، آمریکا، صهیونیست‌ها و... را به یک اندازه مهم دانست و اضافه کرد: باید حساسیت‌ها در مقابل فتنه‌گران داخلی هم به اندازه فتنه‌گران خارجی باشد چون افرادی که در پس جناح‌ها و گروه‌ها جا گرفته‌اند هر روز صحنه را غبارآلود می‌کنند و این موضوع در مورد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به وضوح دیده می‌شود.

وی حساسیت در مورد فتنه در کشور را مهم ارزیابی و تاکید کرد: آن‌چه انتقام خون شیخ نمر را می‌گیرد استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و همگان باید در کشور بدانند آنچه که منجربه انتقام مظلومیت نمر می‌شود محکم بودن و محکم ماندن ایران است چون دشمن می‌داند برای اینکه اقداماتش در عربستان به جایی برسد باید انقلاب اسلامی را در ایران سست کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: خون شیخ نمر می‌جوشد و قطره قطره این خون به ما می‌گوید باید در راه ولایت‌فقیه گام برداریم و فریب جناح‌ها و گروه‌های داخلی را نخوریم چون یک خط تنها حق است و آن خط امامت و ولایت است و این پیام شیخ نمر به همه دنیا است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26494

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26494/استحکام-پایه-های-نظام-جمهوری-اسلامی-ایران-انتقام-خون-نمر-می-گیریم-گام-برداشتن-راه-ولایت-پیام-شیخ-همه-دنیا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir