کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

حماسه نهم دي‌ماه بايد براي هميشه در تاريخ جاودانه و ماندگار بماند

12 دی 1394 ساعت 8:34

امام جمعه کوهرنگ گفت: حماسه نهم دي‌ماه بايد براي هميشه تاريخ جاودانه و ماندگار بماند چراکه در چنين روزي مردم نشان دادند که پاي آرمان‌هاي نظام و اسلام ايستاده‌اند و پشت ولي‌فقيه خود را خالي نخواهند کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر چلگرد  با تقدير و تشکر از حضور همه‌جانبه مردم در مراسم‌هاي بزرگداشت يوم‌الله نهم دي‌ماه امسال اظهار داشت: حماسه نهم دي‌ماه بايد براي هميشه تاريخ جاودانه و ماندگار بماند چراکه در چنين روزي مردم نشان دادند که پاي آرمان‌هاي نظام و اسلام ايستاده‌اند و پشت ولي‌فقيه خود را خالي نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين طباطبايي،در ادامه به بحث انتخابات اشاره و تأکيد کرد: حضور در پاي صندوق‌هاي رأي يک وظيفه همگاني است، رسالت امروز ما در بحث انتخابات اين است که هم در پاي صندوق‌هاي رأي حضور پيدا کنيم و سبب اقتدار نظام شويم و هم بابصيرت و آگاهي به کساني رأي دهيم که التزام عملي به قانون اساسي و ولايت‌فقيه و يوم‌الله نهم دي‌ماه دارند.

امام جمعه کوهرنگ همچنين به ديدار روزهاي اخير رهبر فرزانه انقلاب با بزرگان و انديشمندان جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: قطع اميد رهبري از حکومت‌ها و سياست‌مداران دولت‌هاي اسلامي نشان از گلايه‌هاي ايشان دارد و اين بدان معناست که نخبگان و دانشمندان بايد به ميدان عمل بيايند و زمينه‌‌هاي اتحاد و برادري در بين مسلمانان را محقق سازند.

 طباطبايي همچنين به حرکت‌هاي بي‌شرمانه عربستان در حمايت از گروه‌هاي تکفيري و تروريستي و کشتار مردم مظلوم يمن اشاره کرد و گفت: به يقين دولت‌مردان و حاکمان آل‌سعود روزي خود در دام اين گروه‌ها گرفتار خواهند شد و آن روز خيلي دير نيست.
 
انتهاي پيام 1026ج/610ک
 


کد مطلب: 26447

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26447/حماسه-نهم-دي-ماه-بايد-براي-هميشه-تاريخ-جاودانه-ماندگار-بماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir