کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تنها راه عبور از فتنه دشمنان رهنمودهای ولایت‌فقیه است/ مسامحه‌گران جایی در مجلس خبرگان ندارند

11 دی 1394 ساعت 15:47

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت‌فقیه کشتی نجات امت عنوان و تنها راه برای عبور از فتنه دشمنان بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت است.


به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شدضمن تفسیر سوره توبه اظهار کرد: در این سوره به صراحت فتنه‌پذیری و فتنه‌گری برخی از افراد در جامعه آمده است

وی در ادامه بیان داشت: این سورا خطاب به مردم نگرانی از جدا شدن این افراد و همراهی نکردن آن‌ها را نادرست می‌داند چون همراهی فتنه‌گران تنا ضرر و زیان برای مردم و جامعه به همراه دارد.

نکونام تاصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تربیت نیرو در بدنه انقلاب اسلامی نظام را ز درون استحاله کند و به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه امروز اقداماتی نظیر تشکیل حزب‌های مختلف، فرقه‌گرایی و انتشار نشریات متعدد تنها با یک هدف انجام می‌شوند ادامه داد: هدف از این اقدامات بیان دیدگاه‌های غربی برای مردم خصوصا جوانان و نهادینه کردن فرهنگ غربی در متن زندگی افراد است و ای یکی از حربه‌های خطرناک دشمن است مکه برای ضربه به اسلام و تضعیف آن از سوی دشمن به کار بسته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف حجاب در دوران رضاخان افزود: در این دوران دشمن اقدام به تشکیل کانون‌هایی برای بانوان، تقویت فرقه بهائیت کرد و در 15 سال ۴۵ مدرسه خارجی تاسیس نمود تنها با این هدف که دین را در کشور زیر سوال ببرد و به اهداف شوم خود دست یابد.

نکونام به خطبه پنجم در نهج البلاغه اشاره و خاطرنشان کرد: در این خطبه به فتنه و اقداماتی چون حزب‌گرایی، گروه‌گرایی و تفرقه اشاره شده است و همه این اقدامات را نمونه‌هایی بارز از فتنه عنوان کرده است.

نکونام ولایت‌فقیه کشتی نجات امت عنوان و اضافه کرد: تنها راه برای عبور از فتنه دشمنان بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد یادآور شد: همه سیاست‌مداران خود به وجود این جایگاه برای جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و این موضوعی است که نمی‌توان آن‌را انکار کرد.

نماینده ولی‌فقیه بیان داشت: همه مردم نماه تاریخی و پیشکویی بزرگ امام خمینی به گورباچف زا به یاد دارند و این موضوع نمود بارز این پیش‌بینی در شور و اشتاق پوتین برای دیدار با مقام معظم رهبری قابل مشاهده بود.

نکونام با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مجلس برای کشور دارای جایگاه بلند و رفیعی است و از همین رو است که دشمن برای تضعیف و انحراف آن از هیچ تلاشی خودداری نخواهد کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری انتاب افرادی که اهل مسامحه نباشند را بررای ورود به مجلس خبرگان رهبری ضروری عنوان و تاکید کرد: حضور افراد مسامحه‌گر در مجلس خبرگان این مجلس را به انحراف کشانده خطری عظیم برای این مجلس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ۱۶ دی‌ماه سالروز  شهادت بیان داشت: این روز به عنوان روز شهدای دانشجو نام‌گذاری شده است و امروز خوشبختانه دانشجویان این قشر عظیم در کشور افرادی بصیر هستند که در مقابل فتنه‌ها بیدارند و هرگز فریب دشمنان را در این زمینه نمی‌خورند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 26445

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26445/تنها-راه-عبور-فتنه-دشمنان-رهنمودهای-ولایت-فقیه-مسامحه-گران-جایی-مجلس-خبرگان-ندارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir