کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری برای ادامه حرکت نیاز به همکاری سایر نهادها دارد

10 دی 1394 ساعت 12:06

رئیس بنیاد نخبگان هارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه بنیادهای نخبگان استانی بنیادهایی نوپا هستند برای ادامه حرکت خود نیازمند همکاری مراکز آموزشی، پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی هستند.


به گزارش جهانبین نیوز مجتبی بنیادی رييس بنيادنخبگان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تأسيس بنيادنخبگان در چهارمحال و بختیاری حركتی مؤثر در امور مربوط به اجتماعات نخبگان استان است.

وی هدف از تاسیس بنیاد نخبگان در چهارمحال و بختیاری را شناسايي، حمايت و هدايت استعدادهاي برتر شروع به فعالیت نموده دانست و افزود: این بنیاد تا این لحظه توانسته است ۲۶۷ مخترع و استعداد برتر در ده گروه مختلف را شناسايي کند و امیدواریم این تعداد تا سال آینده افزایش یابد و با فراهم ساختن بستر مناسب برای شکوفایی این استعدادها هر روز شاهد شکوفایی آن در جامعه باشیم.

رئیس بنیادنخبگان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به اینکه بنیادهای نخبگان استانی بنیادهایی نوپا هستند برای ادامه حرکت خود نیازمند همکاری مراکز آموزشی، پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با تاکید بر لزوم رشد فرهنگ اقتصاد دانش‌بنيان در این استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي اجرايی و به ویژه مسئولين صدا و سيما و ائمه جمعه مي‌توانند با حمايت‌هاي و پشتیبانی در جهت رشد و نهادينه شدن فرهنگ اقتصاد دانش‌بنيان و توسعه اقتصادي استان نقش داشته باشند.

بنياديان در ادامه با اشاره به اینکه باید اقتصاد دانش‌بنیان در جامعه تثبیت شود افزود: با این کار دانشجویان بعد از اتمام تحصیلات سرگردان نخواهند بود و اگر مشکل آن‌ها برای استخدام حل شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این افراد بعد از اتمام تحصیل خود به عنوان یک کارآفرین زمینه اشتغال افراد دیگر ا هم فراهم سازند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 26438

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26438/بنیاد-نخبگان-چهارمحال-بختیاری-ادامه-حرکت-نیاز-همکاری-سایر-نهادها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir