کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عدم حمایت از استعدادهای برتر سرخوردگی آن‌ها را به همراه دارد/نگاه به مشکلات نخبگان از بیرون اشتباه است

10 دی 1394 ساعت 11:59

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید به مشکلات نخبگان از بیرون نگاه کنیم و باید بدانیم عدم توجه به این افراد سرخوردگی آن‌ها را به همراه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز  حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماينده ولي‌فقيه اظهار کرد: ۹ دي روز بصیرت مردم از فتنه‌هاي دشمن و فريب‌هاي شيطاني است و این درحالی است که هدف دشمنان خدشه وارد کردن به اصل نظام و انقلاب بود ملت ایران با بصیرت و آگاهی از نقشه آن‌ها مطلع شدند و این فتنه را خنثی کردند و این روز مصادف شده است با سالروز تاسیس بنیاد نخبگان در چهارمحال و بختیاری.

وی شناسایی افراد دارای استعدادهای برتر را یکی از وظایف بنیاد نخبگان دانست و اضافه کرد: شناسایی این افراد باید با ظرافت و دقت صورت گیرد زیرا هنوز در استان افرادی وجود دارند که شناسایی نشده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: باید به این نکته هم توجه شود که از افراد نخبه و استعدادهای برتر باید تجلیل شود و از ظرفیت علمی آن‌ها در جامعه بهره‌برداری شود.

نکونام عدم حمایت از استعدادهای برتر را دلیلی برای سرخوردگی و گوشه‌گیری آن‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید توجه شود که در تجلیل از نخبگان زمینه ایجاد هرگونه تبعیض بسته شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه باید به حرف و درد و دل سرآمدان بنشینیم و مشکلات و چالش‌های آن‌ها را از زبان خود آن‌ها بشنویم و با آن آشنا شویم بیان داشت: مشکلات و سختی‌های نخبگان را تنها کسی می‌تواند درک کند که با همه وجود این مشکلات را احساس کرده باشد و نمی‌توان از خارج به موضوع نگاه کرد و تصور کرد مشکلی وجود ندارد.

نکونام حضور مسئولان در نشست‌ با نخبگان را بسیار مهم ارزیابی و ادامه داد: در این نشست‌ها است که مشکلات این قشر مورد بررسی قرار گرفته و در جهت رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26437

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26437/عدم-حمایت-استعدادهای-برتر-سرخوردگی-آن-ها-همراه-نگاه-مشکلات-نخبگان-بیرون-اشتباه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir