کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

منزل مسکونی که هدیه تولد چهارقلوهای وانانی شد

10 دی 1394 ساعت 10:27

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از ساخت منزل مسکونی برای خانواده‌ای در وانان هم‌زمان با جشن تولد یک‌سالگی فرزندان چهارقلوی آن‌ها خبر داد.


مهران مرادی فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز از ساخت منزل مسکونی برای خانواده‌ای در وانان هم‌زمان با جشن تولد یک‌سالگی فرزندان چهارقلوی آن‌ها خبر داد و اظهار کرد: این منزل مسکونی با زیربنای ۱۱۰ متر مربع در اختیار این خانوده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کار ساخت منزل مسکونی مذکور از دهم خرداد آغاز شد ادامه داد: با تلاش جهادی و فعالیت شبانه‌روزی سازندگان این منزل کار ساخت آن در کمتر از هفت ماه پایان پذیرفت.

مرادی هزینه ساخت این منزل مسکونی را ۴۲۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: منزل مسکونی با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه‌های جهادی بسیج و کمک‌های خیرین ساخته شد و محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از مهم‌ترین اهداف ساخت این منزل است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از کلنگ‌زنی برای ساخت یک منزل دیگر برای یکی دیگر از نیازمندان روستای وانان خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در آینده بیشتر شاهد پروژه‌هایی از این قبیل در سطح استان باشیم.

لازم به ذکر است این پروژه با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، مسئولان سپاه ناحیه شهرکرد، بخشدار و مسئولان بهزیستی و امام جمعه سورشجان افتتاح شد و همزمان با تولد یک‌سالگی این چهارقلوها در اختیار خانواده آن قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26424

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26424/منزل-مسکونی-هدیه-تولد-چهارقلوهای-وانانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir