کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن :

بيداري مردم عامل خلق حماسه ۹دي بود

9 دی 1394 ساعت 11:09

اين نظام و اين انقلاب تحت عنايت‌هاي خاص الهي و توجهات ويژه حضرت بقيه‌الله العظم اداره و حمايت مي‌شود، لذا عنايت خاص خدا دل مردم را متحول کرد و حماسه ۹ دي را آفريدند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت السلام غضنفري  در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، پيرامون حماسه بزرگ نهم دي‌ماه گفت: صحبت‌هاي بي‌شماري در اين باره شده اما هنوز به طور کامل به تمامي ابعاد حماسه ۹دي نپرداختيم.

وي يکي از ابعاد بررسي حماسه ۹ دي را بصيرت مردم دانست و افزود: حضور مردم که با همه وجود وارد صحنه شدند و يک برگ زرين را به برگ‌هاي زرين انقلاب اسلامي افزودند و تمامي توطئه‌ها و نقشه‌هاي دشمن را براندازي کردند يکي از مهم‌ترين ابعاد ايجاد اين حماسه است.

غضنفري افزود:سکان هدايت اين کشور و نظام به دست حضرت امام خامنه‌اي است و ايشان معيار و شاخص براي ما هستند ؛ طبق فرموده ايشان؛ انسان هرچقدر در ابعاد اين حادثه تفکر مي‌کند، مي‌بيند که روح حضرت سيد شهدا (ع) کاملا بر اين قضيه حاکم و الطاف الهي که خود مقام معظم رهبري فرمودند: " که بنده دست غيبي را با تمام وجود در پشت اين نظام و انقلاب مي‌بينم." را مشاهده مي‌کنيم.

امام جمعه بن تصريح کرد: اين نظام و اين انقلاب را عنايت‌هاي خاص الهي و توجهات ويژه حضرت بقيه‌الله العظم اداره و حمايت مي‌کند، عنايت خاص خدا مردم را متحول کرد و آنها را وارد صحنه کرد و آن حماسه آفريدند.

غضنفري خاطرنشان کرد: مورد ديگر اينکه مردم ايران مردمي بصير و آگاه هستند و اين امر بسيارمهم است در ابتدا که آدمي نگاه مي‌کند فکر مي‌کند که مردمي بسيار بي‌تفاوت هستتند، درحالي که اينگونه نيست و حماسه ۹ دي نشان داد که مردم ايران مردمي هستند که کاملا نسبت به حوادث پيرامون و اطراف خودشان حساس هستند و اگر آن حساسيت مردم نبود، اصلا اين حماسه اتفاق نمي‌افتاد لذا اين نشان دهنده ديد کاملا نافذ و بصير مردم است.


وي افزود: يکي ديگر از معيارهاي مهم در مورد بصيرت، اين است که افراد به موقع عمل بکنند؛ بعد از حادثه عاشورا افراد زيادي آمدند و گفتند که ما مي‌خواهيم انتقام بگيريم و ما خون خواه هستيم، اما آن تاثيري که حادثه عاشورا داشت آن حوادث بعد از آن نداشت، لذابه موقع عمل کردن خيلي مهم است.

امام جمعه بن تاکيد کردند: درآن روز بايد همه مي‌آمدند که الحمدلله آمدند و يک مشت محکمي شد در دهان ياوه‌گويان بزنند ؛ آن‌هايي که دندان تيز کرده ريشه اين انقلاب را بزنند، مردم گفتند ما انقلابمان را دوست داريم، شايد حتي ايراد و انتقاداتي به بعضي از مسائل داشته باشيم اما اصل نظام و انقلاب را دوست داريم و حماسه ۹ دي رويدادي بود که دلبستگي مردم را به اين نظام و انقلاب نشان داد.


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 26392

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26392/بيداري-مردم-عامل-خلق-حماسه-۹دي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir