کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده مقاومت بسيج حوزه امام علي (ع);

9 دي حرکت خودجوش بسيجيان در راستاي حمايت از ولايت و آرمانهاي انقلاب اسلامي بوده است

8 دی 1394 ساعت 15:25

فرمانده مقاومت بسيج حوزه شهري امام علي (ع) گفت:9 دي حرکت خودجوش بسيجيان در راستاي حمايت از ولايت و آرمانهاي انقلاب اسلامي است و لازم است اين واقعه عظيم تاريخي به نسل هاي بعدي انتقال داده شود.


به گزارش جهانبین نیوز، عليمراد اسدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي (ع) شهر اردل در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه با اين موضوع که نقش بسيج و سپاه در برابر فتنه نفوذ سال۸۸ چه بود اظهارداشت: سپاه و بسيج در فتنه ۸۸ همانند دفاع مقدس وارد ميدان نبرد عليه دشمنان شده و از جان و مال خود گذشته و براي حمايت از ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي با تمام توان ايستادند و فتنه شوم دشمنان را خاموش کردند و همه وظيفه داريم اين واقعه عظيم تاريخي را به ديگر نسل ها انتقال دهيم.

اسدي افزود: بصيرت بسيج در دفاع از انقلاب در حوادث سال ۸۸ مثال زدني است چرا که تنها اين بسيج بود که با اراده اي محکم در برابر شانتاژها و دروغ پراکني ها قرار گرفت و آبروي خويش را در گرو حفظ ولايت فقيه قرار داد.

وي گفت: بسيجيان در جريان فتنه ۸۸ خوش درخشيد و نشان دادند مردان روزهاي سخت مبارزه هستند و در بزنگاه ها عرصه را خالي نمي کنند.

اسدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي (ع) شهر اردل با اشاره به يکي از فرامين رهبر فرزانه و حکيم انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي ) که در خصوص ۹ دي فرمودند"قدرت الهي باعث شد که ۹ دي عموم مردم در سراسر کشور به صورت خود جوش در اين راهپيمايي شرکت کنند و توطئه ها استکبار حياتي را از در هم پيچند و دست آنها و مزدوران داخليشان را از منابع ملت کوتاه کنند" امروز ما بسيجيان با گذشت ۶ سال از فتنه ۸۸ بايد هوشيار تر از قبل باشيم زيرا فتنه گران شکست خورده قطعا در فکر تدارک فتنه اي جديد هستند اما به آنها بايد گفت وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه



کد مطلب: 26378

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26378/9-دي-حرکت-خودجوش-بسيجيان-راستاي-حمايت-ولايت-آرمانهاي-انقلاب-اسلامي-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir