کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه بسيج دانشجويي استان در کوهرنگ:

9 دي جوشش دروني حکومت ديني مبتني بر باورهاي الهي در مقابل فتنه گران بود

8 دی 1394 ساعت 11:01

فرمانده ناحيه بسيج دانشجويي استان گفت: 9 دي يک بصيرت مردمي، يک حرکت انقلابي و جوشش دروني حکومت ديني مبتني بر باورهاي الهي در مقابل فتنه گران در ايام عاشورا بود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، احمد راستينه کارشناس مسائل سیاسی با گراميداشت حماسه 9 دي در کوهرنگ گفت: راز رمز و ماندگاري انقلاب اسلامي در پاک بودن نيت بنيانگذار انقلاب است.

 راستينه با بيان اينکه ملت ما هميشه از تهديدها فرصت ساخته است؛ اظهار کرد: حضور يکپارچه مردمي در اصل انقلاب و حضور رهبري در راس اين هرم ها ما را از آسيب ها عبور داده و کشور ما را در شرايط عالي قرار داده است.

وي گفت: زماني که در مقابل باطل صف آرايي مي کنيم خداوند ما را ياري مي کند همانطور که زمان صدر اسلام، پيامبر (ص) در مقابل باطل قرار گرفت.

راستينه گفت: صف آرايي حق در مقابل باطل، سنت الهي است که وعده هاي خود را در مقابل جبهه مقابل محقق مي کند.

فرمانده ناحيه بسيج دانشجويي استان با اشاره به اينکه اگر قدرت هاي جهاني را نگاه کنيم؛ قدرتي هست که در مقابل جمهوري اسلامي صف آرايي نکرده باشد بيان داشت: اوج اين صف آرايي را در فتنه 88 ديديم که ماهيت آنها براي همه روشن شد.

راستینه با بيان اينکه همه بايد در مقابل جبهه باطل صف آرايي کنيم افزود: شناخت صحنه يکي از مهمترين کارهايي است که ما بايد در همه صحنه ها انجام دهيم.

کارشناس مسائل سیاسی با طرح اين سوال که چرا بايد به 9 دي بپردازيم افزود: مقام معظم رهبري مي فرمايند نگذاريد 9 دي فراموش شود.

وي گفت: 9 دي يوالله است، روزي که خداوند همين جبهه حق در مقابل باطل را به ما نشان داد.

 راستينه با ذکر اينکه 9 دي دست قدرت الهي بود تصريح کرد: 9 دي يک بصيرت مردمي، يک حرکت انقلابي و جوشش دروني حکومت ديني مبتني بر باورهاي الهي در مقابل فتنه گران در ايام عاشورا بود.

وي با بيان اين سوال که آيا فقط مراسم گراميداشت برای 9 دی  برگزار کنيم کافی است؛ خاطر نشان کرد: در فتنه 88 وقتي شعار تقلب گفته شد، کافي بود مردم به حواشي صحنه نگاه کنند.

فرمانده ناحيه بسيج دانشجويي استان افزود: چطور ممکن است بغض دشمن  را بر عليه ملت ايران ببينيم، اتحاد منافقين با دشمنان را ببينيم اما از فتنه گر برائت نکنيم، کار به کجا مي رسد که اين عمار بلند مي شود.

وي گفت: نبايد سطحي به قضاياي فتنه 88 نگاه کنيم، چطور بيانيه مي دهند و می گويند مردم خداجو، اما اعلام برائت نکنند.

اين کارشناس مسائل سياسي در ادامه بيان داشت: آنچه در 9 دي اتفاق افتاد تجلي هميشگي انقلاب اسلامي بود.

راستينه در پايان گفت: مبادا در آينده فتنه اي صورت گيرد و ما از فتنه 88 عبرت نگيريم، مبادا در فتنه بر گرده ما سوار شوند و اعمال خود را بر گرده ما جلو ببرند.

انتهاي پيام1020ج /610ک


کد مطلب: 26374

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26374/9-دي-جوشش-دروني-حکومت-ديني-مبتني-باورهاي-الهي-مقابل-فتنه-گران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir