کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس سياسي شهرستان سامان مطرح کرد:

آمريکا براي فتنه 88، برنامه‌ريزي 10 ساله داشته است

6 دی 1394 ساعت 12:52

کارشناس سياسي شهرستان سامان با اشاره بر اينکه عوامل فتنه 88 دشمنان ما بودند که در راس آنها آمريکا جنايکار در يک برنامه‌ريزي 10 ساله شروع به توطئه چيني کرده بود، گفت: آمريکا از نابخردي و حمايت سران فتنه، راه را براي شيطنت خود هموار ديد.


ذبيح‌الله لطفي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با اشاره بر اينکه زماني که اصطلاح ۹ دي شنيده مي‌شود حس يکپارچگي، وحدت، خروش ملت عليه فتنه‌گران و حمايت، آماده و پا در رکاب بودن مردم براي اجراي فرامين رهبري مطرح است، اظهار داشت: حماسه ۹ دي با حضور به موقع و حماسه‌آفريني امت بر خط امام، ولايت و شهيدان به وجود آمد و همه مردم از همه اقشار پير و جوان، خرد و کلان، زن و مرد در آن شرکت داشتند.

لطفي‌زاده با بيان اينکه عوامل فتنه ۸۸ دشمنان ما بودند که در راس آنها آمريکا جنايتکار در يک برنامه‌ريزي ۱۰ ساله شروع به توطئه چيني کرده بود، بيان داشت: ‌آمريکا از نابخردي و حمايت سران فتنه، راه را براي شيطنت خود هموار ديد، اما با هوشياري ملت و حضور به موقع مردم در صحنه دشمن هرچه بافته بود پنبه شد و ملت ايران نه‌تنها ضعيف نشد بلکه با رهبري امام خامنه‌اي يکپارچه‌تر و منسجم‌تر وارد عرصه شدند و باعث سرخوردگي دشمنان شدند.

لطفي‌زاده با بيان اينکه پديده نفوذ در سال ۸۸ اتفاق افتاد، اذعان داشت: تمام برنامه‌ها و طرح‌هاي دشمن شناسايي گرديد، امت دست دشمن را به موقع با هدايت رهبري انقلاب رو کرد و الان نيز با توجه به انتخابات مجلس خبرگان و شوراي اسلامي بايد مواظب باشيم که دشمنان فتنه ديگري را ايجاد نکند.

وي با اشاره بر اينکه تبعات فتنه ۸۸ به خطر افتادن کشور و به به بار آمدن خسارت مالي به کشور و شهادت تعدادي از بهترين فرزندان بسيجي اين ملت به دست فتنه‌گران بوده است، بيان داشت: حماسه ۹ دي تمامي نقشه‌هاي فتنه‌گران را نقش‌برآب کرد.

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان تصریح کرد: نقش مردم در زمينه حماسه ۹ دي بسيار کليدي بود و مردم حول محور سخنان و فرامين رهبري راه‌هاي نفوذ دشمن را بايد ببند و همواره گوش به فرمان رهبري باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 26329

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26329/آمريکا-براي-فتنه-88-برنامه-ريزي-10-ساله-داشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir