کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

9 دي ماه تجلی«نه گفتن» به همه سليقه هاي سياسي است

4 دی 1394 ساعت 16:35

امام جمعه کوهرنگ گفت: نهم دي ماه، روز را تجلي ولايتمداري ملت سرافراز ايران اسلامي و «نه گفتن» به همه سليقه هاي سياسي چپ و راست است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه این هفته شهر چلگرد، با تبريک ميلاد فرخنده نبي مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، پيامبر خاتم، محمد مصطفي(ص) را مظهر رحمت بيان کرد و گفت: اسلام با اخلاق پيامبر(ص) و با شمشير امير مؤمنان(ع) و با سخاوت و بخشندگي حضرت زهرا(س) به عالم معرفي و فراگير شد.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با اشاره به طرح تصويب منع صدور روا ديد براي افراد مرتبط با ايران، اين طرح را نقض برجام دانست و افزود: تصويب چنين طرح هايي از سوي آمريکا بازي گرفتن شعور سياسي ملت و مسئولان نظام است که مي طلبد وزارت خارجه در اين رابطه تصميمات جدي و عملي اتخاذ کند.

وی با محکوم کردن کشتار شيعيان نيجريه از سوي ارتش اين کشور، سکوت مجامع بين المللي را شرم آور دانست و ابراز داشت: متأسفانه مدعيان حقوق بشر تنها مي توانند در برابر ايران بيانيه صادر کنند این در حالي  است که در اين کشور همه اقوام و اقليت ها در کنار هم بدون کوچک ترين مشکلي در حال زندگي هستند.

حجت الاسلام طباطبايي در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و با تأکيد بر اين که مردم بايد افرادي را انتخاب کنند که در مرحله نخست ولايتمدار باشند و بتوانند از حقوق آن ها دفاع کنند، گفت: انتخابات رقم زدن به سرنوشت خود ما است، پس با بصيرت نسبت به آينده خود دغدغه داشته باشيم.

امام جمعه کوهرنگ همچنين با گرامي داشت سالروز نهم دي ماه، اين روز را تجلي ولايتمداري ملت سرافراز ايران اسلامي دانست و گفت: 9 دي ماه تجلي اظهار ارادت قلبي به آرمان هاي اصيل اسلام و انقلاب اسلامي و «نه گفتن» به همه سليقه هاي سياسي چپ و راست است که بايد امسال نيز با حضور همگاني مردم از سال هاي گذشته پرشورتر برگزار شود.
 
  انتهاي پيام1020ج /610ک

 


کد مطلب: 26279

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26279/9-دي-ماه-تجلی-نه-گفتن-همه-سليقه-هاي-سياسي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir