کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

حماسه"9 دي" متعلق به یک حزب و گروه خاصي نيست

4 دی 1394 ساعت 16:27

خطيب جمعه بروجن با بيان اين که برخي ميخواهند فتنه 88 را سوء تفاهم جلوه دهند، گفت: جريان 9 دي متعلق به يک حزب و جناح خاص نيست بلکه مربوط به همه دوست داران نظام است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به پيش رو بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اظهار داشت: اعضاي مجلس خبرگان رهبري فقيه، عالم، با بصيرت و با تقوا هستند لذا جايگاه ويژه اعضاء مجلس خبرگان برشان و جايگاه اين مجلس مي افزايد.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به غلط بودن نظر برخي افراد که انتخاب رهبري را وظيفه مجلس خبرگان مي دانند، تصريح کرد: وظيفه مجلس خبرگان رهبري کشف و شناسايي نائب حضرت ولي عصر(عج) است.

وي با بيان اين که رهبري در نظام جمهوري اسلامي عامل مشروعيت است، گفت: اگر نظام اسلامي باشد و در راسش ولي فقيه نباشد اسلاميتش ناتمام و مشروعيت ندارد.

سعادت فر با اشاره به اينکه رهبري عامل انسجام و وحدت است، خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ مديريت مقام معظم رهبري باعث شد توطئه هاي دشمن نقش بر آب شود.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که رهبري محافظ شعارهاي اساسي نظام است، گفت: استقلال سياسي، فکري و استقلال اقتصادي به برکت وجود رهبري است.

وي گفت: جا دارد تمام اقشار جامعه، احزاب و گروه ها در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان شرکت کنند و شان و جايگاه مجلس خبرگان را رعايت کنند تا بازيچه مسائل سياسي نشود.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به پيش رو بودن حماسه "۹" دي گفت: ۹ دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است.

سعادت فر افزود: در فتنه ۸۸ همسويي با همه دشمنان قسم خورده نظام را برخي افراد ديدند و نفهميدند شعارهاي عليه اصل نظام و ولايت فقيه را ديدند ولي توبه نکردند.

وي بيان کرد: مقام معظم رهبري فرمودند:" خوشبينانه ترين گناه فتنه گران اين بود که شبهه ذهني خود را به صورت ايجاد يک چالش براي نظام مطرح کرند اين گناه بزرگي است غير فابل اغماض است که آثار آن همچنان در جامعه موجود است".

خطيب جمعه بروجن با بيان اين که برخي ميخواهند فتنه ۸۸ را سوء تفاهم جلوه دهند، گفت: آنان به دنبال ايجاد انحراف در مسير انقلاب اسلامي هستند و می خواستند نسل سوم انقلاب را از ارزش هاي انقلاب جدا کنند اما ديدند که برکت حضرت ولي عصر(عج) نسل سوم انقلاب در روز ۹ دي خود جوش حاضر شده و همه نقشه هاي آنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام سعات فر با بيان اين که جريان ۹ دي متعلق به يک حزب و جناح خاص نيست و مربوط به همه دوست داران نظام است، تصريح کرد: ملت ايران باور دارند که آن کساني که پياده نظام دشمن بودند، توبه و استغفار نکردند و به دامان ملت برنگشتند همواره چهره هاي منفور تاريخ انقلاب اسلامي در پيشگاه همه مردم انقلاب باقي خواهند ماند.

سعادت فر، بصيرت را به معناي دانايي در کنار ايمان و باور و همراه شجاعت دانست و گفت: زماني که اين معيارها مکمل يکديگر شوند منجر به شناخت و حرکت به جا مي شود.

وي به مولفه هاي بصيرت اشاره کرد و گفت: اولين مولفه بصيرت دشمن شناسي است تا هنگامي که دشمن شناس نباشيم نمي توانيم تير انداز ماهري باشيم.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: امروز دشمن مسلمانان جهان يهود و بعد از آن حاميان اسرائيل که در راس آنها رژيم آمريکا است؛ لذا بايد مراقب باشيم که بالاترين فريادهايمان را بر سر آمريکاي جنايتکار بزنيم.

وي گفت: دشمني آمريکاي جنايتکار بر سر هويت اسلامي ايراني ماست تا زماني که بخواهيم مسلمان شيعه ناب محمدي باشيم دشمني هاي آنها ادامه دارد.

سالروز تشکيل نهضت سواد آموزي، ميلاد پيامبر اکرم(ص) و حوادث اخير نيجريه از ديگر محورهاي خطبه هاي اين هقته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 26278

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26278/حماسه-9-دي-متعلق-یک-حزب-گروه-خاصي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir