کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولت برای به کرسی نشاندن حرف خود در مقابل آمریکا کوتاه می‌آید/ مدام از فتنه سخن می گوییم تا درس عبرت برای همه شود

1 دی 1394 ساعت 17:32

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: قانون ضدایرانی در آمریکا تصویب شده و دولت برای اینکه حرف خود را به کرسی بنشاند کوتاه می آید و این امر مکررا در دولت فعلی دیده می شود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست مردمی ستاد بزرگداشت ششمین سالروز حماسه مردمی یوم‌الله نهم دی ماه ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: حیرت در دوران غیبت خطری بزرگ است بایدمراقب بود دامانمان را نگیرد.

نکونام افزود: انسان تنها برای برپا نمودن حق آفریده شده و تنها راه سعادت بشر قرار گرفتن در این راه است.

امام جمعه شهرکرد ماندن در مسیر حق را برای تمامی عرصه‌ها ضروری دانست و افزود: حق در هر جریانی جاری بوده و قرار گرفتن در این مسیر بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت حرکت امام راحل (ره) و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرچم حق برافراشته شده و بالا نگه داشتن آن برعهده است.

نکونام افزود: مسیر حق برای کسانی که در این راه مقاومت کرده و می‌ایستند هموار و راحت است و در پناه لطف خداوند متعال رشد می‌کنند.

وی نهیب دشمن را پوشالی و خالی دانست و افزود: کسانی که با نهیب‌های دشمن وحشت کرده و تا قطع‌نامه‌ای صادر می‌شود خود را می‌بازند؛ برای این ها، برافراشته نگه داشتن پرچم حق سخت است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حماسه مردمی 9 دی را نمونه‌ای از حق‌مداری مقاوم خواند و تصریح کرد: فتنه ۸۸ پرده‌ای باطل و ظالمانه بود که بر جامعه خودنمایی کرد و اولین فتنه نبوده و آخرین فتنه هم نخواهد بود.

نکونام تاکید کرد: مدام از فتنه سخن می‌گوییم تا درس عبرت برای همه شود؛ جامعه مدام به این واقعیت و حقیقت نیازمند است؛ چراکه فتنه‌های دشمنان با رنگ و لعاب‌های مختلف اتفاق می‌افتد.

امام جمعه شهرکرد به ابعاد مختلف فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: قبل از انتخابات ۸۸ و ماه‌ها قبل از شروع انتخابات مدام حرف از انقلاب سبز، تقلب سخن گفتند تا در جامعه وهم و تزلزل ایجاد کنند و بارها مقام معظم رهبری از این بی‌منطقی ها و ایجاد رعب و وحشت میان مردم و مسائل خیابانی سخن گفته و نقدشان کردند اما آنها بی‌انصاف و بی‌منطق بودند و هدفی جز براندازی انقلاب و بدست گرفتن حکومت نداشتند.

وی تاکید کرد: مردم به لطف پروردگار موضوع را هوشیارانه پیگیری کردند و صبر پیشه کردند اما با اتفاقات روز عاشورا چهره ضدارزشی و وابسته به بیگانگان آن‌ها به خوبی روشن شد و جامعه بار دیگر چشمانش بازتر شد و بصیرتشان به اوج رسید.

نکونام به مذاکرات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مذاکرات را هدایت نمودند؛ اگر هدایت‌ها و نظارت‌های ایشان نبود مذاکرات از مسیر اصلی خود خارج و منحرف می‌شد.

وی به تصویب قانون ضدایرانی اخیر در آمریکا اشاره کرد و یادآورشد: عده‌ای باز هم به توصیه‌های حضرت آقا گوش ندادند و حال در میانه راه شاهد تصویب این قانون ضد ایرانی بوده و آن ها هم دلشان را به نامه وزیر امور خارجه آمریکا خوش کردند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: قانون ضدایرانی تصویب شده و دولت برای اینکه حرف خود را به کرسی بنشاند کوتاه می‌آید و این امر مکررا در دولت فعلی دیده می‌شود؛ اما به حول قوه الهی و حضور حضرت آقا جلویشان گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: بزرگترین درس حماسه نهم دی ماه بصیرت و ایستادگی و پای ولایت ماندن است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 26222

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26222/دولت-کرسی-نشاندن-حرف-خود-مقابل-آمریکا-کوتاه-می-آید-مدام-فتنه-سخن-می-گوییم-درس-عبرت-همه-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir