کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهیابی 10 اختراع از استان چهار محال و بختیاری در جشنواره منطقه ای رویش کوهرنگ

22 آذر 1394 ساعت 8:59

تعداد 8 اختراع از استان چهارمحال و بختیاری در بخش داوری و 2 اختراع در بخش تجاري سازي جشنواره منطقه ای رویش کوهرنگ راه یافت.


به گزارش جهانبین نیوز این جشنواره برای اولین بار در استان مرکزی برگزار شد و بیش از۲۵۰ اختراع از استان های کشور به ویژه چهار محال و بختیاری، اصفهان، قم و مرکزی ثبت نام شد که با داوری های اولیه حضور ۹۰ اختراع در جشنواره میسر گردید. در این میان ۲۰ اختراع از استان چهار محال و بختیاری در جشنواره ثبت نام اولیه شد که از این تعداد، ۸ اختراع از استان مجوز حضور در داوری جشنواره را پیدا کردند.

از برنامه های امسال این جشنواره برپایي نمایشگاه هفته پژوهش در كنار جشنواره رويش مي توان اشاره كرد كه مورد توجه و استقبال بازديد كنندگان قرارگرفت. همچنين ۲ سمینار آموزشي با عنوان «نقش فن بازارهاي منطقه اي در توسعه فن آوري» و نیز «ثبت اختراع در داخل و خارج کشور» توسط مدرسان ملي برگزار شد.

در اين رويداد پژوهشي رييس و تعدادي از كارشناسان بنياد نخبگان استان حضور داشتند و از نزديك روند اجراي جشنواره را مورد بررسي قرار دادند. دكتر بنياديان ضمن خوب ارزيابي كردن برگزاري جشنواره رويش در استان مركزي اظهار اميدواري كرد تعدادي قابل قبولی از آثار مخترعين استان بتوانند در داوري نهايي مورد تأیید قرار گیرند.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26012

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26012/راهیابی-10-اختراع-استان-چهار-محال-بختیاری-جشنواره-منطقه-رویش-کوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir