کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

نقاط ضعف "گزارش آمانو" توسط دولتمردان پاسخ داده شود/شبکه هاي اجتماعي يکي از عوامل مديريت فتنه 88 بود

20 آذر 1394 ساعت 15:41

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: بايستي نقاط ضعف گزارش آمانو توسط دولتمردان ما پاسخ داده شود چون اين نامه به عنوان يک سند تاريخي ثبت مي شود پاسخ ما هم از اين گزارش در تاريخ ثبت بشود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به گزارش آمانو دبير کل سازمان انرژي اتمي بين المللي اظهار داشت: گزارش آمانو داراي اهميت خاصي نيست مهم آن تصميمي است که شوراي حکام مي گيرد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که شوراي حکام تصميم گير و آمانو هم رئيس آژانس است، تصريح کرد: تمام تحريم هايي که ناجوانمردانه بر عليه ملت ايران وضع شده است به اعتبار گزارشي بوده که رئيس آژانس هسته اي وقت تنظيم کرده بود.

وي با اشاره به اين که زيربناي برچيده شدن تحريم هاي ظالمانه عليه ايران گزارش آژانس اتمي است، گفت: حتي اگر اين گزارش مورد نقد و بررسي صحيح قرار نگيرد ولو اين که تحريم هم برداشته شود باز هم زمينه وضع تحريم هاي ناجوانمردانه در آينده وجود خواهد داشت.

سعادت فر تاکيد کرد: بايستي نقاط ضعف اين گزارش توسط دولتمردان ما پاسخ داده شود چون اين نامه به عنوان يک سند تاريخي ثبت مي شود پاسخ ما هم از اين گزارش در تاريخ ثبت بشود.

وي ادامه داد: اگر پاسخ قاطع به گزارش آژانس داده نشود بحث تحريم ها همچون استخواني لاي زخم باقي خواهد ماند همانند ماشه اي که آماده چکاندن براي وضع تحريم ها بر عليه ايران است باقي مي ماند.

حجت الاسلام سعادت فر در ادامه به نوع بسته شدن پرونده ايران در آژانس هسته اي اشاره کرد و گفت: به دو نوع بسته شدن پرونده ايران در آژانس وجود دارد؛ بسته شدن از نظر فني به اين معنا که آژانس اعلام کند بازرسي هايي که انجام داديم به اين نتيجه رسيديم تخلف در مسائل هسته اي ايران وجود نداشت.

خطيب نماز جمعه بروجن نوع دوم بسته شدن پرونده هسته اي ايران را به طريق سياسي عنوان کرد و گفت: به اين معنا که شوراي حکام اعلام کند از جهت فني پرونده باز است اما به واسطه توافقي که با ايران صورت گرفته است ما بررسي هاي خودمان را ادامه نمي دهيم و پرونده ايران را مي بنديم.

سعادت فر به تفاوت بسته شدن پرونده هسته اي ايران از نظر فني و سياسي پرداخت و گفت: اگر پرونده فني بسته شود بدون منت تحريم ها از ايران برداشته ميشود و عزتمندانه در قضيه هسته اي موفق شديم؛ آن زمان ما مي توانيم با شهامت و جرات همانگونه که تا به حال اعلام کرديم در مقابل دنيا مجدد بگوييم و دنيا هم از ما خواهد پذيرفت که وضع تحريم ها ناجوانمردانه بود.

حجت الاسلام سعات فر اضافه کرد: در صورت دوم تحريم ها برداشته مي شود اما آتش زير خاکستر باقي خواهد ماند، تحريم ها عزتمندانه برداشته نمي شود بلکه از روي منت لغو مي شود اين که پرونده هسته اي باز است اما به واسطه مصلحت سياسي فعلا تحريم ها برداشته شده است.

وي در بخش ديگري از خطبه هاي خود به استفاده صحيح و درست از شبکه هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: ما با پيشرفت و تکنولوژي مخالف نيستيم اما با فساد، فحشا و بي بند و باري مخالف هستيم؛ اجازه نمي دهيم که مخالفت با اين تکنولوژي چماقي شود بر سر کساني که مخالف فساد و فحشا هستند.

خطيب نماز جمعه بروجن، اتلاف وقت جوانان مستعد ايراني، تنبلي جسمي، شايعه، ايجاد شبهه و ترويج بي حجابي را از آفات شبکه هاي اجتماعي عنوان کرد و گفت: جوانان مستعدايراني که تحريم ها را دور ميزنند، قله هاي پيشرفت را طي مي کند و در پيشرفت هسته اي انگشت حيرت دنيا را به دهن نگه مي دارد اگر اين فرصت خرج اتلاف وقت در شبکه هاي اجتماعي شود خسارت است.

حجت الاسلام سعادت فر خاطر نشان کرد: شبکه هاي اجتماعي يکي از عوامل مديريت فتنه ۸۸ بود.

وي با بيان اين که شبکه اجتماعي تلگرام در ايران ۲۵ ميليون مخاطب دارد، گفت: ايران بيشترين رقم مخاطب تلگرام در دنيا را به خود اختصاص داده است و جوانان را به بي بند و باري دعوت ميکند که نياز به مراقبت دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 25999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25999/نقاط-ضعف-گزارش-آمانو-توسط-دولتمردان-پاسخ-داده-شود-شبکه-هاي-اجتماعي-يکي-عوامل-مديريت-فتنه-88

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir