کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مبارزه با استکبار باید در عمل صورت پذیرد

18 آذر 1394 ساعت 9:14

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران تازمانی که نظام سلطه باشد شعار مرگ بر آمریکای خود را ترک نمی‌کنند اما باید بدانیم این شعار باید عملی شود و تنها در غالب شعار باقی نماند تا مبارزه با استکبار در عمل هم صورت پذیرد.


به گزارش جهانبین نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بعد از انقلاب همه دولت‌ها دستاوردهایی برای کشور داشتند و این درحالی بود که هر دولت در دوره خود کاستی‌هایی هم داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید با هم متحد باشیم ادامه داد: ما امت واحده‌ایم و رمز پیروزی بر استکبار هم همین اتحاد و یک‌پارچگی مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نقد منصفانه در همه زمینه‌ها سازنده است و این بدان معنا است که فرد نقدکننده باید همه جوانب را در نظر بگیرد و هم حسن‌ها و هم کاستی‌ها را مطرح سازد.

سلیمانی بیان داشت: مردم ایران تازمانی که نظام سلطه باشد شعار مرگ بر آمریکای خود را ترک نمی‌کنند اما باید بدانیم این شعار باید عملی شود و تنها در غالب شعار باقی نماند تا مبارزه با استکبار در عمل هم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه افشای چهره آمریکا در دنیا یکی از راه‌های مقابله با استکبار است گفت: در مذاکرات سعی شد این چهره به دنیا شناسانده شود.

این مسئول اثبات اینکه تحریم‌ها علیه ایران ظالمانه است را یکی دیگر از دستاوردهای مذاکرات عنوان و ادامه داد: ما در مذاکرات سعی کردیم دنیا را قانع کنیم که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است و ایران کشوری جنگ‌طلب نیست اما از کشورهای آزادی‌خواه حمایت می‎کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این استان تا امروز کارهای خوبی انجام شده است که همه حاصل وحدت و همدلی جناح‌ها با هم بوده است.

وی فعالیت‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری را بسیار مناسب دانست و ادامه داد بالای ۴۰ درصد از بودجه در استان به این امر اختصاص یافت و در این راه همه با همدلی و وحدت ما را یاری کردند.

سلیمانی ادامه داد: همه جناح‌ها آزادند که در صحنه باشند و نباید راه را بر آن‌ها بست اما باید همه جناح‌ها خطوط قرمز را رعایت کنند و در طول سخنرانی خود به دیگران توهین نکنند.

وی با اشاره به نزدیکی به انتخابات خاطرنشان کرد: باید مردم توجه داشته باشند که رای به برنامه‌های کاندیدا بدهند نه اینکه به سخنران یا به پول فرد زیرا این غلط است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25972

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25972/مبارزه-استکبار-باید-عمل-صورت-پذیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir