کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشجوي رشته کامپيوتر دانشگاه آزاد اردل;

16 آذر حرکت خودجوش دانشجويان برای مقابله با نفوذ دشمنان بود

16 آذر 1394 ساعت 17:07

دانشجوي رشته کامپيوتر دانشگاه آزاد شهرستان اردل گفت: 16 آذر حرکت خودجوش دانشجويان مقابله با نفوذ دشمنان بود که امروز قشر دانشجو بابصيرت و آگاهي و بهره‌گيري از امکانات موجود، همچون گذشته حافظ مجد اسلام، انقلاب اسلامي و شکوه ميهن عزيزمان مي‌باشند.


به گزارش جهانبین نیوز، رضا طهماسبي قرابي دانشجوي رشته کامپيوتر دانشگاه آزاد شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گرامي‌داشت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: دانشجويان با اين حرکت مهم و اثرگذار خود نشان دادند که نه تنها نسبت به مسائل کشور و جهان بي‌تفاوت نيستند بلکه حاضر در اين مسير سربلندي کشور از جان خود بگذرند.

طهماسبي با بيان اينکه ۱۶ آذر حرکت خودجوش دانشجويان مقابله با نفوذ دشمنان بود بيان داشت: امروز نيز دانشجوي ايراني که ميراث چند دهه مقاومت در برابر استبداد و ميهن‌پرستي را داراست بابصيرت و آگاهي و بهره‌گيري از امکانات موجود، همچون گذشته حافظ مجد اسلام، انقلاب اسلامي و شکوه ميهن عزيزمان مي‌باشد.

وي با بيان اينکه راه سعادت هر دانشجو پيروي از ولايت‌فقيه است و اين عمل موجب نا اميدي دشمنان مي‌شود افزود: حفظ بيداري و هوشياري نسبت به توطئه‌ها و اهداف دشمنان يکي ديگر از وظايف دانشجويان است که بايد به آن توجه داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25952

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25952/16-آذر-حرکت-خودجوش-دانشجويان-مقابله-نفوذ-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir