کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه شهرکرد:

پيشرفت ۷۰ درصدي طرح امنيت شبکه در دانشگاه شهرکرد/ تکمیل بازارچه دانشجويي تا خردادماه ۹۵

16 آذر 1394 ساعت 13:57

رئیس دانشگاه شهرکرد از پيشرفت ۷۰ درصدي امنيت شبکه و تکميل آن تا آخر سال ۹۴ خبر داد و افزود: انشاالله تا قبل از فصل تابستان بازارچه دانشجويي تکميل مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار اساتيد برتر، شایان شاه‌محمدي رئیس دانشگاه شهرکرد در جمع دانشجويان این دانشگاه به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي دوره ۲ ساله مديريتش پرداخت و گفت: کيفي‌سازي آموزش و پژوهش استراتژي اصلي مجموعه دانشگاه شهرکرد در ۲ سال اخير بوده و در اين راستا به تکميل زيرساخت‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري پرداخته شد.

وي افزود: در سال ۹۲ تمام سعي و تلاش‌مان را براي افزايش اعتبارات دانشگاه به کار برديم که توانستيم ميزان بودجه عمومي دانشگاه را فوق‌العاده بالا ببريم تا جايي که دانشگاه مقام اول دريافت اعتبارات را بين دانشگاه‌هاي کشور کسب کرد.

رئيس دانشگاه شهرکرد به جذب کمک‌هاي خيرين اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با کمک‌هاي خيرين توانستيم ۱۵ هزار متر از پروژه‌هاي دانشگاه شهرکرد را کلنگ‌زني کنيم و همچنين ۵ هزار متر را هم در دست احداث داشته باشيم.

وي از پيشرفت ۷۰ درصدي امنيت شبکه و تکميل آن تا آخر سال ۹۴ خبر داد و تصريح کرد: در سال ۹۳ ضمن اينکه ميزان اعتبار پايان‌نامه‌ها را افزايش دادين همچنين توانستيم شرکت دانش‌بنيان را نيز تاسيس کنيم.

شاه‌محمدي از تسويه حساب و پرداخت ۸ ميليارد تومان بدهي دانشگاه شهرکرد خبر داد و اضافه کرد: امسال تمام تمرکز مسئولين دانشگاه بر روي خريد تجهيزات آزمايشگاهي و تکميل زيرساخت‌هاي مربوز به آن مي‌باشد و همچنين پروژه‌ها ادامه مي‌يابد و انشاالله تا قبل از فصل تابستان بازارچه دانشجويي تکميل مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 25950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25950/پيشرفت-۷۰-درصدي-طرح-امنيت-شبکه-دانشگاه-شهرکرد-تکمیل-بازارچه-دانشجويي-خردادماه-۹۵

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir