کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ۸ ماهه نخست سال‌جاری

بيش از ۴۵ هزار نفرساعت آموزش فني و حرفه‌اي در شهر سورشجان ارائه شد

12 آذر 1394 ساعت 9:20

رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي سورشجان از ارائه ۴۵ هزار و ۵۴۳ نفرساعت آموزش فني و حرفه‌اي در۸ ماهه اول سال‌جاري به متقاضيان خبر داد و گفت: ۳۲ هزار و ۲۶۰ نفرساعت از اين آموزش‌ها جهت آقايان و ۱۳ هزار و ۲۸۳ نفرساعت نيز جهت بانوان اجرا شده است.


به گزارش جهانبین نیوز حبیبی رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي سورشجان از ارائه ۴۵ هزار و ۵۴۳ نفرساعت آموزش فني و حرفه‌اي در۸ ماهه اول سال‌جاري به متقاضيان خبر داد.

وی با اشاره به ارائه آموزش حرفه‌هاي جوشکاری سازه‌های فولادی، جوش آرگون، کارآفرینی، سازنده گل‌های کریستالی، راسته‌دوز، قلاب‌باف چرم و جیر، شیرینی‌پزی بدون‌فر، تابلوفرش در اين مرکز بیان داشت: در ۸ ماهه سال‌جاري ۴۵ هزار و ۵۴۳ نفرساعت آموزش جهت متقاضيان اجرا شده، که ۳۲ هزار و ۲۶۰ نفرساعت از اين آموزش‌ها جهت آقايان و ۱۳ هزار و ۲۸۳ نفرساعت نيز جهت بانوان اجرا شده است.

رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي سورشجان با اشاره به ارائه آموزش‌هاي مهارتي متنوع در اين مرکز و ارائه ۳ هزار و ۵۳۳ نفرساعت آموزش در حوزه روستایی و خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها درقالب کارگاه‌های طراحی دوخت در حرفه‌های زیر مجموعه خیاطی برگزار شدند.

اجرای بيش از ۴۴ هزار نفرساعت آموزش فني و حرفه‌اي در شهرستان کیار

به گزارش جهانبین نیوز، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شلمزار از ارائه ۴۴ هزار و ۶۸۳ نفر ساعت آموزش فني و حرفه‌اي در۸ ماهه نخست سال‌جاري به متقاضيان خبر داد.

جعفري با اشاره به ارائه آموزش حرفه‌هاي سفره‌آرايي ، سبزي‌آرايي ، گياهان دارويي، پرورش قارچ، سرویس و نگهداری خودرو، روبان‌دوز، پرده‌دوز درجه ۲، تابلوفرش، گليم‌باف، کارآفريني، رايانه‌کار در اين مرکز افزود: در ۸ ماهه سال‌جاري ۴۴ هزار و ۶۸۳ نفرساعت آموزش جهت متقاضيان اجرا شده، که ۶ هزار و ۹۴۳ نفرساعت از اين آموزش‌ها جهت آقايان ۳۷ هزار و ۷۴۰ نفرساعت نيز جهت بانوان ارائه شده است.

رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شلمزار با اشاره به ارائه آموزش‌هاي مهارتي متنوع در اين مرکز، از ارائه ۲۲ هزار و ۷۸۹ نفرساعت آموزش در حوزه ثابت شهري، ۱۵ هزار و ۴۳۳ نفرساعت در حوزه سيار روستايي و یک هزار و ۷۰۸ نفرساعت آموزش در حوزه جهاد دانشگاهي، ۲ هزارو ۶۴۰ نفرساعت در حوزه سیار، ۲ هزار و ۱۱۳ نفرساعت در حوزه آسیب‌های اجتماعی توسط اين مرکز خبر داد و ادامه داد: طرح نيازسنجي آموزش‌هاي مهارتي جهت شهرستان اجرا شد.

اجرای بیش از ۵۱ هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان سامان

به گزارش جهانبین نیوز، رئیس مرکز سامان از ارائه ۵۱ هزار و ۲۴۹ نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در ۸ ماهه سال‌جاری به متقاضیان خبر داد.

بنی‌طالبی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سامان با اشاره به ارائه آموزش‌های حوزه گردشگری، باغ‌داری، صنعت و خدمات توسط این مرکز از ارائه ۵۱ هزار و ۲۴۹ نفرساعت آموزش مهارتی در ۸ ماهه سال‌جاری توسط این مرکز اشاره و ادامه داد: ۲ هزار و ۲۲ نفرساعت از این آموزش‌ها در حوزه صنایع و صنوف، یک هزار نفر ساعت در حوزه مهارت‌های پیشرفته، ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفرساعت در حوزه آموزش روستائیان و ۳۳ هزار و ۸۲۲ نفرساعت نیز مربوط به آموزش‌های ثابت می‌باشد.

وی افزود: ۲۵ هزار و ۵۵۸ نفرساعت از این آموزش‌ها جهت خواهران و ۲۵ هزار و ۶۹۱ نفرساعت جهت برادران اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مدیریت ارتباط با مشتری و کارآفرینی در این مرکز، از برگزاری دوره جهت افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در قالب تفاهم‌نامه با ادارات مذکور خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25871/بيش-۴۵-هزار-نفرساعت-آموزش-فني-حرفه-اي-شهر-سورشجان-ارائه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir