کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اربعين حسيني؛

خيل عظيم «جاماندگان کربلا» در مسجد امام حسين (ع) بن گردهم مي‌آيند

10 آذر 1394 ساعت 12:48

مسئول اجرايي گردهمايي جامندگان کربلا از برگزاري تجمع بزرگ و يکپارچه سوگواران حسيني در اربعين تحت عنوان «جاماندگان کربلا» در مسجد امام حسين (ع) شهر بن و راهپيمايي عظيم اربعين حسيني در اين شهر خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز حسين احمدي مسئول اجرايي گردهمايي جامندگان کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، از گردهمايي عظيم جاماندگان کربلا در مسجد امام حسين شهر بن و راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني در اين شهر خبر داد.

احمدي تصريح کرد: در شرايطي که هرسال بر عظمت زائران پياده حسيني در راه نجف – کربلا افزوده مي‌شود، پياده‌روي اربعين در بن براي جاماندگان از کاروان زائران امام حسين (عليه السلام) طراحي شده و اين مراسم هرسال با استقبال بيشتري از سوي مردم مواجه شده است.

وي افزود: پياده‌روي بزرگ روز اربعين ۹صبح روز چهارشنبه ۱۱ آذر از مسجد جامع اين شهر آغاز و تا مسجد امام حسين (ع) ادامه يافته و با اجتماع در اين مسجد مراسم عزاداري و اجتماع جاماندگان کربلا با قرائت زيارت اربعين و سخنراني برگزار مي‌شود.

احمدي تصريح کرد: ستاد برگزاري اجتماع جاماندگان حرم نيز از مردم و هيئات مذهبي دعوت مي‌کند تا روز چهارشنبه در راهپيمايي اربعين شرکت کنند و به خيل عزاداران بپيوندند.

وي افزود: راهپيمايي عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) در روز اربعين حسيني با مشارکت سپاه پاسداران، اداره ورزش و جوانان شهرستان بن، آموزش و پرورش شهرستان، حوزه امام حسن عسگري (ع)، نيروي انتظامي، هيئت فداييان حسين (ع)، شهرداري و هيئت امناي مسجد امام حسين (ع) بن برگزار مي‌‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25854

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25854/خيل-عظيم-جاماندگان-کربلا-مسجد-امام-حسين-ع-بن-گردهم-مي-آيند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir