کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کانون مداحان شهرستان اردل;

مراسم اربعين حسيني با شکوهتر از سالهاي قبل در اردل برگزار مي شود

9 آذر 1394 ساعت 12:18

مسئول کانون مداحان شهرستان اردل گفت: امسال با حضور تمامي هيئت‌ها در شهرستان مراسم تجمع اربعين حسيني با جلوه و شکوه خوبي برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سجاد رئيسي مسئول کانون مداحان شهرستان اردل در جلسه ماهيانه کانون مداحان شهرستان که در سالن جلسات اداره تبليغلات اسلامي شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت:در روز اربعين مراسمي بدون تبليغ و به صورت خودجوش با چنان وسعت و عظمتي برگزار مي شود که در حقيقت از عجايب است.

رئيسي با بيان اينکه معمولا با گذشت زمان گرد فراموشي بر وقايع تاريخي پاشيده مي شود، اظهار داشت: اما قيام حضرت اباعبدالله الحسين(ع) يک استثنا بوده و با گذشت زمان دامنه آن وسيع تر مي شود و مراسم اربعين امروز نسبت به گذشته بسيار عظمت پيدا کرده و اين نشان دهنده يک واقعيت است.


وي با بيان اينکه هرساله مراسم اربعين حسيني با شکوهتر از سالهاي قبل در اردل برگزار مي شود خاطرنشان کرد: بايد خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشيم که نعمت اربعين و عزاداري براي سيدالشهدا(ع) را به ما عطا فرموده که مي توانيم به واسطه آن در برابر دشمنان و بدخواهان ايستادگي کنيم.
در ادامه اين جلسه حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي اردل بيان کرد: کانون مداحان سکان دارفرهنگ واعتقادات ديني مردم است و بايد هرروزمخاطبان مذهبي خودرا به بهترين الگوها هدايت کند.

در اين جلسه بررعايت اصول اسلامي مداحي وحذف دخرافه گويي درمداحي مطالبي مطرح، همچنين براي برپايي دوره تکميلي مداحان شهرستان برنامه ريزي شد مداحان براي حضور درمجالس عزاداري آل الله ساماندهي شدند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25841

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25841/مراسم-اربعين-حسيني-شکوهتر-سالهاي-قبل-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir