کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس کميته امداد بن خبر داد:

مرحله دوم طرح احسان حسيني در اربعين حسيني برگزار مي شود

9 آذر 1394 ساعت 10:05

رئيس کميته امداد بن از ادامه اجراي طرح احسان حسيني در اربعين حسني و ۲۸ صفر در ۱۰۳مسجد و حسينيه و هيئات مذهبي شهرستان بن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند رئيس کميته امداد امام خميني (ره) بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، با اشاره به اينکه اين طرح همه‌ساله از ابتداي ماه محرم و تا پايان ماه صفر برگزار مي‌شود، اظهار داشت: دستگيري از مستضعفان و نيازمندان جامعه همواره يکي از تأکيدات دين مبين اسلام و بزرگان اين دين آسماني بوده است و ائمه خود همواره در کمک به نيازمندان پيشقدم بودند.

وي با بيان اينکه دستگيري از نيازمندان موجب ريشه‌کني فقر و کم شدن فاصله طبقاتي مي‌شود، تصريح کرد:کميته‌ امداد بر اساس تکليفي که بر عهده دارد همه‌ساله نذورات و احسانات مردم عزادار را در قالب‌هاي طرح احسان حسيني جمع آوري و به دست مساکين و نيازمندان مي‌رساند.

بهداروند با اشاره به چگونگي اجراي طرح احسان حسيني گفت: اين طرح به منظور بهره‌مندي و استفاده از ظرفيت‌هاي هيئت‌هاي مذهبي، هئيت امناي مساجد و حسينيه‌ها در راستاي رسيدگي‌ به قشر محروم و خانواده‌هاي نيازمند اجرا مي‌شود.

وي تصريح کرد: ادامه اجراي طرح احسان حسيني در اربعين حسني و ۲۸ صفر در ۱۰۳مسجد و حسينيه و هيئات مذهبي شهرستان بن برگزار مي‌شود.

بهداروند افزود: بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در شهرستان به نفع محرومين و خانواده‌هاي نيازمند و ترويج فرهنگ اسلامي از ديگر اهداف اجراي طرح است.

وي افزود: همزمان اين طرح در سه مرکز نيکوکاري استان نسز فعال بوده و هماهنگي‌‌هاي لازم با روحانيون، مبلغان و مداحان براي هرچه بهتر اجرا شدن اين برنامه صورت گرفته است.

بهداروند با اشاره به اهداف طرح احسان حسيني اظهار کرد: استفاده از ظرفيت معنوي مومنين براي خدمت به نيازمندان در ماه محرم و صفر، سامان‌دهي نذورات مردمي جهت توزيع بين مستمندان واقعي جامعه و تقويت و تبيين فرهنگ احسان از اهداف اين طرح است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25833

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25833/مرحله-دوم-طرح-احسان-حسيني-اربعين-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir