کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم معرفی الگوهای طراز انقلاب به نسل امروز

2 آذر 1394 ساعت 17:41

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه امروز این است که الگوهای ما در طراز انقلاب مطرح نشدند افزود: ما نباید به دنبال قهرمانان در افسانه‌ها باشیم چون ما خودمان دلیرمردانی داریم که قهرمان واقعی هستند.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال ضمن تبریک بسیج اظهار کرد: باید بسیج را بهتر شناخت و اساس فلسفه وجودی بسیج را به دیگران معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج از اول تا امروز در همه میدان‌ها خصوصا میدان عمل دیده شد و کار بسیج به هیچ عنوان کار شعاری نبوده است تاکید کرد: حضور بسیج در همه عرصه‌ها چشم‌گیر بوده و همه مردم ایران با همه وجود این حضور را لمس کرده‌اند.

محمدسلیمانی با تاکیدبر اینکه مردم کار عملی بسیج را در عرصه‌های هنری، سازندگی، اقتصادی، فرهنگی و... دیدند ادامه داد: آنچه که در مورد بسیج کمتر مورد توجه قرار گرفت عقبه و پشتوانه فکری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بسیج یک حرکت احساسی نیست اینکه بسیج را حرکتی احساسی بدانیم در واقع در حق بسیج جفا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج یک اندیشه، فکر، منطق و یک منظومه فکری است خاطرنشان کرد: هرکدام از این کلیدواژه‌ها ما را به یکی از ابعاد و فلسفه وجودی بسیج می‌رساند.

محمدسلیمانی منطقی را که پشت بسیج قرار دارد منطقی قوی عنوان و اضافه کرد: این منطق اگر با عمل همراه شود غوغا می‌کند و حوادث شگفت‌آوری را خلق می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تفکری که قاعده و پشتوانه بسیج است مسئولیت الهی بوده و پایه اعتقادی بسیج اعتقاد به مسئولیت انسان در مقابل خدا است.

محمدسلیمانی نقطه مقابل بسیج را بی‌مسئولیتی، ندانم‌کاری و... دانست و تاکید کرد: دومین پایه بسیج در این بین بصیرت و روشن‌بینی یعنی شناخت زمان، نیاز اولویت‌ها و دوست و دشمن مکمل پایه‌های بسیج است و اگر ما بصیرت و روشن‌بینی نداشته باشیم و زمان، اولویت‌ها، دوست و دشمن را نشناسیم بصیرت لازم را هم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ همه علائم و نمادهای جنگ قابل رویت و مشهود بود بیان داشت: اما امروز جنگی در حال وقوع است که در آن نه صدای توپ و تانک به گوش می‌رسد و نه علائمی دارد، جنگی آرام و در کنار ما در حال رخ دادن است.

محمدسلیمانی جنگ فرهنگی یا به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی را بسیار خطرناک عنوان و گفت: در کنگره شهدای این استان رسانه و خبرنگاران در نقطه‌ای که درست در مقابل جنگ فرهنگی قرار داشت عمل کردند و در این مبارزه گامی بزرگ برداشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیاز امروز کشور را داشتن الگوهای صادق، قابل درک، ملموس و قابل دست یافت دانست و خاطرنشان کرد: باید مردم این الگوها را در اختیار داشته باشند تا بتوانند خودشان را به آن‌ها نزدیک کنند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات جامعه امروز این است که الگوهای ما در طراز انقلاب مطرح نشدند و به جای آن کسانی دیگر که هیچ سنخیتی با جامعه ندارند الگو قرار گرفتند.

محمدسلیمانی تاکید کرد: ما نباید به دنبال قهرمانان در افسانه‌ها باشیم چون ما خودمان دلیرمردانی داریم که قهرمان واقعی هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدایی چون شهید سلیمانی و شهید همدانی نمونه‌های بارزی هستند که باید الگوی جوانان قرار گیرند.

گفتنی است در انتهای این برنامه از خبرنگاران فعال در کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25729/لزوم-معرفی-الگوهای-طراز-انقلاب-نسل-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir