کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شعاع اندیشه‌های نورانی بنیان‌گذار انقلاب‌اسلامی همه مرزهای فکری و عقیدتی را درنوردیده است

23 آبان 1394 ساعت 8:38

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شعاع اندیشه‌های نورانی بنیان‌گذار کبیر انقلاب‌اسلامی آن‌قدر وسیع است که همه مرزهای فکری و عقیدتی را در نوردیده است.


به گزارش جهانبین نیوز مسابقه ثمرات و برکات امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و تبیین ثمرات و برکات وی و انقلاب اسلامی به صورت گسترده با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بانک تجارت چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سیّد منصور میراحمدی، مدیر شعب بانک تجارت استان در مراسم قدردانی از برندگان این مسابقه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ما در سطح جهان به عنوان یک کشور عزتمند و سرافراز زندگی می‌کنیم.

وی اندیشه‌های نورانی حضرت امام خمینی (ره) را ضامن حیات و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این مسابقه بصورت گسترده در سطح استان برگزار شد که امیدواریم توانسته باشد سهم کوچکی در بازخوانی اندیشه‌های ناب و نورانی ایشان داشته باشیم.

علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اعلام آمادگی این شورا برای برگزاری مسابقات فرهنگی در راستای اهداف و سیاست‌های نظام مقدس جمهور اسلامی با همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات بیان داشت: شعاع اندیشه‌های نورانی بنیان‌گذار کبیر انقلاب‌اسلامی آن‌قدر وسیع است که همه مرزهای فکری و عقیدتی را در نوردیده است.

وی افزود: قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت جمع کثیری از هموطنان، باعث تکمیل مبارزات سیاسی مردم، برملا شدن چهره منافقانه شاه و شروع فصل مهمی در مبارزات گردید.

گرجی با تأکید بر لزوم مشارکت ‌دادن همه اقشار در امر بزرگداشت مراسم انقلاب اسلامی ازجمله ۱۴ و ۱۵ خرداد ابراز امیدواری کرد مسابقات فرهنگی بتواند نقش مهمی در تبیین اهداف، سیاست‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کند.

گفتنی است در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی معاونت امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به پاس همکاری در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی به مدیریت بانک تجارت استان اهداء گردید.

اسامی برندگان مسابقه به شرح زیر است:

۱- نرجس صیادی ۲- اعظم حیدری ۳- مرضیه سبزوار ۴- پیام نوروزی
۵- حدیث باقر رحمانی ۶- پویا عباسی ۷- بتول مصباح ۸- محمدعلی مهربان
۹- زهرا قربانی ۱۰- وهاب نصیری ۱۱- ایران همتی ۱۲- مریم فرج‌زاده
۱۳- مرتضی عبدی ۱۴- سجاد حسن‌زاده ۱۵- اسماعیل راستی ۱۶- محمد هاشمی
۱۷- زینب صالحی‌فر ۱۸- ایوب زمانی ۱۹- مرتضی بحرینی ۲۰- حجت‌الله طاهری
۲۱- سیدعباس صالحی ۲۲- علی یزدان‌مهر ۲۳- کبری شیوندی ۲۴- امین فتاحی
۲۵- علی باقرزاده ۲۶- زهرا فرجی ۲۷- کمال میراحمدی ۲۸- مهرداد سبزی‌پور
۲۹- حمیده حاتمی


انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 25545

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25545/شعاع-اندیشه-های-نورانی-بنیان-گذار-انقلاب-اسلامی-همه-مرزهای-فکری-عقیدتی-درنوردیده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir