کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز:

همایش «منشور عزت»در آستان امامزادگان شاخص چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

21 آبان 1394 ساعت 12:07

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری همایش منشور عزت در شب اول ماه صفر‌ در آستان امامزادگان شاخص استان خبر داد.


حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: به منظور پیروی از سیره و منش خاندان اهل‌بیت (ع) و الگو گرفتن از مکتب حسینی مبنی‌بر تقابل با ظلم و بیان حقیقت حادثه عاشورا ویژه‌برنامه‌ منشور عزت در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: مراسم طرح‌ مذکور به طور همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مراسم با توجه به همزمانی ورود کاروان اهل‌بیت (ع) به شهر شام، در اول ماه صفر‌ و خطبه‌خوانی حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در کاخ یزید‌ و محکومیت خاندان بنی‌امیه در امامزادگان استان برگزار می‌گردد.

وی عنوان کرد: در این همایش خطبه حضرت سجاد (ع) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) قرائت خواهدشد.

مرتضی عزیزی با بیان اینکه در این مراسم از سخنرانان، مداحان مطرح بهره گرفته خواهد شد، بیان کرد: مراسم مذکور به منظور انس بیشتر مردم و به ویژه جوانان با خاندان ائمه اطهار (س) و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جوار امامزادگان برگزار ‌می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه  چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همایش منشور عزت روز پنج شنبه بعد ازظهر مصادف با ۲۱ آبان ماه و شب اول ماه صفر در آستان مقدس امامزادگان برگزار ‌می‌گردد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 25540

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25540/همایش-منشور-عزت-آستان-امامزادگان-شاخص-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir