کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

آغاز به کار فعالیت دوباره پیمانکار در تونل زره

21 آبان 1394 ساعت 8:51

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : با پیگیری های انجام گرفته توسط مسئولین ذیربط از امروز پیمانکار در تونل زره فعالیت های خود را از سر می گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمی در این جلسه که به بررسی کارهای در دست اقدام و پروژه های نیمه تمام این شهرستان تشکیل شد به تشریح مشخصات فنی این تونل پرداخت و اظهار داشت : تونل زره در جنوب شلمزار، مرکز شهرستان کیار و در زیر کوه زره و در ۳۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده و تاکنون حدود ۴۰۰ متر از این تونل هزار و ۱۹۰ متری حفر شده است.

وی طول جاده های طرفین تونل زره را ۱۱ کیلومتر و ۵۰۰ متر عنوان کرد و ادامه داد : در صورت تخصیص ۳۰ میلیاردی در سال جاری حدود ۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر از سه راهی امیرآباد تا خراجی ۴خطه می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام این مطلب که رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی این شهرستان به طور کامل انجام شده است افزود : آمادگی لازم جهت راهداری زمستانه در کلیه شهرستان ها و بخش ها انجام شده است.

وی با اشاره به میدان ورودی گهرو گفت : تاکنون ۶۰ درصد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است و پیمانکار مشغول ادامه آن می باشد.

گفتنی است در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان ، فرماندار شهرستان ، کیار مدیر راهداری ، رئیس اداره راه و شهرسازی کیار وتنی چند از مسئولین شهرستانی و محلی از از محور شلمزار دستنا و سه راهی امیر آباد بازدید بعمل آوردند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25529

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25529/آغاز-کار-فعالیت-دوباره-پیمانکار-تونل-زره

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir