کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری:

بازی‌های رایانه‌ای را با مدیریت صحیح به فرصت تبدیل کنیم

21 آبان 1394 ساعت 8:48

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در حال حاضر بازی‌ها در کشور برای نوجوانان و جوانان یک تهدید قلمداد می‌شوند اما با مدیریت صحیح می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود.


کامیار محبوبیان، مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بازی‌های رایانه‌ای همانطور که می‌توانند به عنوان یک تهدید در جامعه و برای نسل جوان تلقی شوند با مدیریت صحیح می‌توانند به فرصتی مناسب تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه این بازی‌های به عنوان یک هنر برای فرد بازی‌کننده تلقی می‌شوند ادامه داد: مدیریت صحیح این دست از بازی‌ها در افراد می‌تواند باعث درآمدزایی برای آن‌ها شود.

محبوبیان با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی دیجیتال برای رسیدن به این هدف و سازمان‌دهی این دست بازی‌ها اقدام به جمع‌آوری برخی از آن‌ها کرد و موارد غیراخلاقی آن و نمادهای شیطان‌پرستی را از آن حذف کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم بازی‌ها علاوه بر اینکه سرگرم‌کننده باشند نکات آموزنده هم داشته باشند افزود: ما به دنبال آنیم که بار علمی بازی‌ها را بالا برده و به نوعی بازی را در بین جوانان به یک صنعت تبدیل کنیم.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در حال حاضر بازی‌ها در کشور برای نوجوانان و جوانان یک تهدید قلمداد می‌شوند اما باید بدانیم حذف بازی‌ها هم مشکلی را حل نمی‌کند چون جامعه رو به سمت این نوع بازی‌ها دارد.

وی ارائه آموزش برای استفاده صحیح از بازی‌ها را در این زمینه بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: نباید در خانه کامپیوتر به عنوان وسیله شخصی کودکان در نظر گرفته شود.

محبوبیان قرارگیری اصلاح بازی‌ها در دستور کار را بسیار مهم دانست و ادامه داد: بحمدالله این کار تا حدودی صورت گرفته است و تقریبا مشکلات اخلاقی و معضلات در این راستا حل شده است.

وی ارتقاء تولیدات در کشور را بسیار مهم دانست و بیان داشت: افزایش تولید ملی در این زمینه می‌تواند راه‌گشا باشد.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری تولید بازی داشته‌ایم اما متاسفانه آثار فاخری نبودند اما در زمینه تولید انیمیشن می‌توان به کارهای خوبی اشاره کرد و از آن جمله بلندترین انیمیشن مستند درکشور است.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25528

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25528/بازی-های-رایانه-ای-مدیریت-صحیح-فرصت-تبدیل-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir