کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

کاندیداهای انتخاباتی از تخریب دیگران خودداری کنند/ همدلی و هماهنگی بین مدیران چهارمحال و بختیاری

20 آبان 1394 ساعت 9:11

استاندار چهار محال و بختیاری گفت:بین مدیران چهارمحال و بختیاری در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همدلی و هماهنگی خوبی وجود دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:در طی دو سال اخیر حرکت بسیار قوی برای بررسی مسائل استان اتفاق افتاده که ثمرات خوبی برای توسعه استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا در استان کار عظیمی بوده است بیان داشت:برگزاری این کنگره نقش عظیمی را در تاریخ آینده کشور خواهد داشت.

سلیمانی از دیگر کارهای فرهنگی قوی در استان خبر داد و گفت:تلاش بسیاری شد تا از خرافه پرستی ها مردم را آگاه کنیم.

وی در خصوص اقدامات دولت تدبیر و امید در دو سال اخیر در استان گفت: در حوزه های راه و مسکن و گازرسانی شاهد اجرای کارهای بزرگی در استان بوده ایم و اکثر طرح های راه با وجود تنگناهای مالی دولت در حال اجرا و پیشرفت است و گازرسانی به مناطق محروم و حاشیه جنگل های استان جهش قابل توجهی داشته است.

استاندار چهارمحال وبختیاری بیان داشت : طرح گلاب در محدوده سرزمینی استان اصفهان است و در خصوص این طرح اگرچه مدیریت استان چهارمحال و بختیاری مخالف اجرای طرح است اما به لحاظ عملی اقدامی نمی توان انجام داد.

سلیمانی دشتکی در خصوص طرح انتقال آب بهشت آباد نیز تصمیمات شورای عالی آب، کار حقوقی، علمی و کارشناسی را مبنای اجرای این طرح دانست.

وی تعیین تکلیف طرح های پتروشیمی لردگان و بروجن و بهره برداری از برخی طرح های اقتصادی و رفع مشکلات فراروی فعالیت صنایع موجود را از برنامه های مدیریت استان دانست و گفت: در سال های آتی با بهره برداری از این طرح ها شاهد جهش چشمگیری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان می باشیم.

سلیمانی با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس در آینده اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه همه جانبه استان با تمامی نمایندگان، جریان های سیاسی و مسوولان تعامل، همدلی و هماهنگی برقرار کردم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: فرمانداران ومدیران دستگاه های اجرایی استان با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس برای جلوگیری از شائبه طرفداری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، در بازدیدها آنان از حوزه های انتخابیه حق همراهی کردن آنان را ندارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اما فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور پیگیری امور باید از نظرات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، به عنوان ناظر استفاده کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی برگزاری انتخابات، برخی نمایندگان حتی اقدامات دولت را نیز به عنوان عملکرد خود تبلیغ و اعلام می کنند.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: در فعالیت های مربوط به انتخابات، هر کدام از کاندیداهای انتخاباتی، باید توانمندی ها و برنامه های خود را اعلام و از تخریب دیگران خودداری کنند.


انتهای پیام/ ۱۰۲۸ج


کد مطلب: 25513

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25513/کاندیداهای-انتخاباتی-تخریب-دیگران-خودداری-کنند-همدلی-هماهنگی-بین-مدیران-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir