کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان خبر داد:

راه اندازي اداره ثبت اسناد و املاك سامان

19 آبان 1394 ساعت 10:23

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان گفت: فرماندار،شهردار و اعضاي شوراي شهر سامان بايد تمام تلاش خود را در تجهيز و مهيا ساختن امكانات مورد نياز در جهت راه اندازي اين واحد ثبتی در شهرستان را بكار ببرند.


به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك به همراه معاون اين اداره كل با فرماندار شهرستان سامان ديدار و گفت و گو كردند.

در اين ديدار كه به ميزباني فرمانداري شهرستان سامان و با حضور فرماندار، شهردار، رئيس اتاق اصناف واعضاء شوراي اسلامي شهر سامان برگزار شد مدير كل ثبت اسناد و املاك در سخناني ضمن ارائه گزارشي اجمالي از مجموعه فعاليت هاي اداره كل متبوعش از راه اندازي واحد ثبتي در آينده اي نزديك در شهر سامان خبر داد.

"بهرسي" در ادامه با اشاره به نامه ارسالي از سوي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در خصوص راه اندازي اداره ثبت اسناد و املاك سامان گفت: فرماندار،شهردار و اعضاي شوراي شهر بايد تمام تلاش خود را در تجهيز و مهيا ساختن امكانات مورد نياز در جهت راه اندازي اين واحد در شهرستان را بكار ببرند.

وي همچنين با اشاره به وضعيت موجود گفت در راه اندازي هر چه سريعتر اين واحد نياز به ارائه زمين،مشاركت در احداث ساختمان،تامين هزينه هاي جاري و مصرفي،و تجهيز امكانات اساسي و... مي باشد كه با همدلي مسئولان شهر سامان اين امر محقق خواهد شد.

فرماندار سامان نيز در سخناني ضمن عرض خير مقدم و خوش آمد گويي به حاضرين، به وسعت و جمعيت اين شهرستان اشاره كرد و مشكلات بوجود آمده ،بر راه اندازي واحد ثبتي تاكيد كرد.

صالحي در ادامه ضمن مورد اهميت قرار دادن استقرار واحد ثبتي در شهرستان سامان گفت همدلي و هماهنگي شهرداري و اعضاي شوراي شهر اين واحد راه اندازي خواهد.

در پايان پس از رايزني و توافق تعهدات طرفين ضمن يك تفاهم نامه مشترك انشاء و منعقد گرديد.

گفتني است در حاشيه اين ديدار از ساختمان موقت جهت راه اندازي واحد ثبتي بازديد بعمل آمد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25498

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25498/راه-اندازي-اداره-ثبت-اسناد-املاك-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir