کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش پرورش کوهرنگ در شوراي اين اداره

85 نيروي فرهنگي به صورت دائم و موقت منتقل شدند

18 آبان 1394 ساعت 13:23

مدير آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: 85 نيرو به صورت موقت و دائم به درون و برون‌استان منتقل شدند که در سال آتي روان‌سازي نيرو به سهولت بيشتر نسبت به امسال انجام خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، شوراي آموزش و پرورش با حضور فرماندار (رئيس شوراي آموزش و پرورش)، امام جمعه، مديرآموزش و پرورش، تعدادي از رؤساي ادارات شهرستان و شهردار شهر چلگرد و ديگر اعضا در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گرديد.

در اين جلسه̎ کورش اکبری̎ مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان گزارشي از اقدامات انجام شده در راستاي ارتقاي کمي و کيفي آموزش و پرورش شهرستان ارائه داد.

وي نتايج نقل و انتقالات درون و برون استاني را بي‌سابقه توصيف کرد و گفت: 85 نيرو به صورت موقت و دائم به درون و برون استان منتقل شدند که در سال آتي روان‌سازي نيرو به سهولت بيشتر نسبت به امسال انجام خواهد شد.
 
اکبري از فرماندا و امام جمعه شهرستان خواست مساعدت نمايند تا با همکاري همديگر شرايط بازديد از منطقه موگويي را فراهم آوريم و مشکلات دانش‌آموزان و مردم آن منطقه را مرتفع نماييم.
 
در ادامه سيد شهاب‌الدين طباطبايي امام جمعه شهرستان گفت:ما بايد به رشد باورهاي ديني دانش‌آموزان کمک کنيم و يکي از راهکارهاي تعميق باورهاي ديني ترغيب دانش‌آموزان به رعايت احکام الهي است.

وي افزود آموزش و پرورش مکمل يکديگر هستند و ما بايدبا در نظر گرفتن اين اصل به تربيت دانش‌آموزان بپردازيم. ̎
 
فرماندار کوهرنگ هم ابراز خرسندي کرد آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ امسال نسبت به ادوار گذشته پيشرفت خوبي در زمينه ساماندهي و سازماندهي نيروي انساني، نقل وانتقالات درون و برون‌استاني و... داشته است.

مرتضي زمان‌پور افزود:ما در سطح شهرستان توجه ويژه‌اي نسبت به مدارس شبانه‌‌روزي داشته باشيم چرا که نزديک به 60 درصد دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در اين مدارس مشغول به تحصيل هستند.
 
 انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 


کد مطلب: 25487

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25487/85-نيروي-فرهنگي-صورت-دائم-موقت-منتقل-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir