کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

آمریکا دارای سیاه ترین پرونده حقوق بشری است

18 آبان 1394 ساعت 9:05

رئیس بسیج دانشجویی استان سیاست های آمریکا در منطقه را نیز خصمانه ترین سیاست ها دانست و عنوان کرد: آمریکای جنایتکار در عین حال که مدعی حقوق بشر است؛ ولی دارای سیاه ترین پرونده حقوق بشری است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همایش بصیرت حسینی با حضوربیش از ۱۵۰ دانشجو در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شهرکرد برگزار شد.

احمد راستینه مسئول بسیج دانشجویی استان در این نشست بر لزوم بررسی ریشه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در اسرائیل ۲۴واحد مسائل فقهی مربوط به خودشان را در دروس دانشگاه ها قرار داده اند اما در ایران که انقلاب اسلامی ایجاد شده است، درس های مربوط به شناخت انقلاب همه به صورت انتخابی درآمده است و باعث شناخته نشدن ریشه های واقعی انقلاب می شود و نسل های آینده با ریشه های انقلاب آشنایی پیدا نمی کنند و این واقعا تاسف بار است.

راستینه در ادامه صحبت های خود به بازخوانی فرازهایی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) از صحیفه نور در راستای استکبارستیزی پرداخت و گفت: باید آمریکا را به عنوان اصلی ترین دشمن جهان اسلام خوب شناخت و با مطالعه می توان به عمق تحلیل در رابطه با مسائل دشمن شناسی رسید.

رئیس بسیج دانشجویی استان سپس به برخی ویژگی های آمریکا اشاره کرد و خاطر نشان کرد : یکی از ویژگی های آمریکا خود برتر بینی است و اعتقادشان این است که کسی جزء آمریکا صلاحیت رهبری دنیا را ندارد. آنها نژاد خود را نژاد برتر می دانند و از جنایات خود شرمی ندارند.

وی در ادامه به معرفی کتابی در جهت نشان دادن جنایات آمریکا اشاره کرد: کتاب "ریشه ها" که رهبر معظم انقلاب چهار بار تاکید فرموده اند مطالعه شود را بخوانید. این کتاب از یک سیاهپوست آفریقایی می باشد که داستان جد خودش را که سربازان آمریکایی در جنگل های آفریقا او را گرفته اند و به بردگی برده اند به قلم تحریر در آورده است . این کتاب رُمانی است که بعنوان سندی بر جنایات آمریکا در تاریخ می ماند.

راستینه سیاست های آمریکا در منطقه را نیز خصمانه ترین سیاست ها دانست و عنوان کرد: آمریکای جنایتکار در عین حال که مدعی حقوق بشر است؛ ولی دارای سیاه ترین پرونده حقوق بشری است. آمریکا حامی کشور های دیکتاتور و مخالف دموکراسی و مردم سالاری ایران است و سازمان دهنده ضد دینی ترین گروه ها در جهان و مدعی ترویج مبانی دینی است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25471

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25471/آمریکا-دارای-سیاه-ترین-پرونده-حقوق-بشری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir