کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اردل صورت گرفت;

دومين كارگاه ازدواج سالم ويژه سربازان وظيفه

16 آبان 1394 ساعت 12:20

دومين كارگاه آموزشي " ازدواج سالم در جوانان " ويژه گروه هدف سربازان وظيفه با حضور بيش از 50 نفر از پرسنل وظيفه سپاه و نيروي انتظامي در سالن اجتماعات شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل برگزار شد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مهندس اسماعيل اميدي رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل در اين کارگاه آموزشي که با حضور برخي مسئولين شهرستاني ، اساتيد برجسته استاني و شهرستاني و ۵۰ نفر از پرسنل وظيفه سپاه و نيروي انتظامي شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد در خصوص اهداف همايش و سياست هاي جديد جمعيتي و دستورات مقام معظم رهبري مطالبي بيان کردند.

در ادامه حجت الاسلام بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در خصوص معيارهاي همسرگزيني از ديد اسلام سخناني بيان نمودند .

در ادامه اين همايش نيز شركت كنندگان از سخنان "آقاي نظري" كارشناس ارشد روانشناسي در خصوص مشكلات رواني ناشي از تاخير در ازدواج بهره مند شدند و سپس "حجت الاسلام قلي زاده"در خصوص عوامل صميميت در نهاد خانواده ايراد سخن نمودند .

در ادامه پس از انجام فريضۀ نماز جماعت و پخش سخنان مقام معظم رهبري، "دكتر علي خسروي" رئيس دادگستري شهرستان اردل در خصوص نقش ازدواج در كاهش رفتارهاي مخاطره آميز جوانان اطلاعات مفيدي را ارائه نمودند .

در نهايت كارگاه با جلسۀ پرسش و پاسخ به پايان رسيد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25432

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25432/دومين-كارگاه-ازدواج-سالم-ويژه-سربازان-وظيفه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir