کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار داده است

14 آبان 1394 ساعت 10:28

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر اقدام به تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف جامعه از جمله بیمه رانندگان، قالیبافان و کارگران ساختمانی نموده است که اینگونه بیمه‌ها به‌لحاظ شمول کمک دولت زمینه خوبی برای آن‌ها جهت بیمه‌پردازی فراهم آورده است.


به گزارش جهانبین نیوز غلامر‌رضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بازدید از تامین اجتماعی شعبه اردل به منظور بررسی مشکلات موجود و فعالیت آن شعبه انجام گرفت از روند فعالیت‌های جاری آن شعبه آگاه شد و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات حوزه بیمه‌ای صادر کرد.

وی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان واحدهای اجرائی آن شعبه برگزار شد با تقدیر از کارکنان شعبه اردل گفت: کارکنان شعبه اردل در جهت تحقق اهداف عملیاتی به صورت پویا تلاش می‌کنند و ثمره این تلاش نیز اجرای دقیق برنامه‌های مصوب ابلاغی از سوی ستاد اداره کل می‌باشد که لازم است این روند با جدیت ادامه پیدا کند.

محمدی افزود: سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر اقدام به تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف جامعه از جمله بیمه رانندگان، قالیبافان و کارگران ساختمانی و... نموده است که اینگونه بیمه‌ها به‌لحاظ شمول کمک دولت زمینه خوبی برای آن‌ها جهت بیمه‌پردازی فراهم آورده است لیکن استفاده بحق از این بیمه‌ها مستلزم احراز و شناسایی دقیق افرادی است که تحت عناوین اینگونه مشاغل مشغول به کار هستند.

وی به خدمات غیرحضوری اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه ابلاغ الکترونیک اوراق مطالباتی این شعبه گام‌های موثری برداشته است که امید می‌رود سایر شعب نیز مراحل اجرای این طرح را طی کنند.

در ادامه این جلسه مسئولان واحدهای اجرایی مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را به مدیر کل استان ارائه دادند که مقرر گردید اینگونه مشکلات در سطح شوراهای ستاد مطرح و نتیجه به شعبه اردل ارسال گردد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25403

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25403/سازمان-تامین-اجتماعی-سال-های-اخیر-اقشار-مختلف-جامعه-تحت-پوشش-قرار-داده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir