کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد:

دوره‌های مهارتی ویژه دانش‌آموزان در فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری برگزار شد

13 آبان 1394 ساعت 10:03

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد، با حضور تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد جلسه هماهنگی در خصوص شرکت دانش‌آموزان در طرح بازدید همگانی و برگزاری دوره‌های مهارتی ویژه دانشآموزان، برگزار کرد.


به گزارش جهانبین نیوز نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فارسان با رئیس مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶با هدف ارائه مهارت به بیماران این مرکز و کمک به بازگشت آنان به زندگی سالم برگزار شد.

در این نشست که در قالب برنامه‌های سازمان در راستای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار گردید علی انصاری رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای فارسان با اشاره به اینکه بسیاری از معتادان مفهوم رهایی از بیماری اعتیاد و بهبود يافتن را در واژه‌هایی نظیر “ترک اعتیاد” و “بهبودی از اعتیاد” می‌دانند افزود ترک اعتیاد تنها به معنای قطع مصرف موادمخدر است و برای اينكه بهبودی موثر بوده و با موفقيت همراه شود بايد جنبه‌های رفتاری دیگر نیز اصلاح شود.

وی ادامه داد مهارت‌آموزی و اشتغال یکی از مهم‌ترین راهکارهای موثر در بهبودی کامل و عدم بازگشت به این معضل خانمان‌سوز می‌باشند.

انصاری سپس به راهکارهای ارائه مهارت در این مرکز پرداخت و جهت اجرای دوره‌های آموزشی و برگزاری طرح‌های مشاوره شغلی در این مرکز اعلام آمادگی نمود.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای فارسان و دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش جهانبین نیوز علی انصاری رئیس مرکز شهرستان فارسان اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فارسان و دانشگاه علمی کاربردی شهرستان فارسان در راستای راهبردها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و در قالب طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

وی نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی ویژه دانشجویان را از موضوعات مطرح شده در این تفاهم‌نامه اعلام نمود و افزود: در قالب این تفاهم‌نامه در خصوص اجرای دوره‌های مهارت‌های پیشرفته – طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک – استانداردنویسی و طراحی سئوال و پشتیبانی از سمینارها و کارگاه‌های مشترک نیز همکاری صورت می‌گیرد.

برگزاری نشست با موضوع شرکت دانش‌آموزان شهرستان شهرکرد در طرح بازدید همگانی و اجرای دوره‌های مهارتی

به گزارش جهانبین نیوز بهزاد وهابی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد، با حضور تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد جلسه هماهنگی در خصوص شرکت دانش‌آموزان در طرح بازدید همگانی و برگزاری دوره‌های مهارتی ویژه دانش آموزان، برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در راستای تداوم همکاری‌های گذشته با آموزش و پرورش شهرستان، این جلسه با هدف هماهنگی بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شهرکرد وبرگزاری دوره‌های مهارتی جهت آن برگزار گردید.

وهابی ادامه داد: استقبال دانش‌آموزان، اولیا و معلمان آن‌ها از این برنامه نشان از تاثیر مناسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ترویج این آموزش‌ها در میان اقشار مختلف جامعه دارد.

وی انجام آزمون‌های الکترونیکی در پایان دوره و ارائه گواهینامه‌های مهارت با اعتبار بین‌المللی را از دیگر ویژگی‌های دوره‌های مهارتی دانست.

این مسئول به تاثیرات بلندمدت کسب مهارت در سنین پایین اشاره کرد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اجرای طرح مشاوره نوین در مدارس و مهندسین فردا به دنبال سرمایه‌گذاری، پرورش و کشف استعدادهای دانش‌آموزان می‌باشد.

نماینده مدیران شرکت‌کننده در جلسه نیز ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: حضور دانش‌آموزان در این مرکز و بازدید از امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز و استقبال آنان از شرکت در دوره‌های آموزشی، مسئولین مدارس را در مسیر تداوم تشکیل کلاس‌ها سوق می‌دهد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25367

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25367/دوره-های-مهارتی-ویژه-دانش-آموزان-فنی-حرفه-ای-چهارمحال-بختیاری-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir