کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه درشهرستان بن:

آمريکا خود مشکلي است که نبايد انتظار حل مشکل از او داشت/ مذاکرات هسته اي شعار مرگ بر آمريکا را پررنگ تر کرد

12 آبان 1394 ساعت 13:32

نماينده ولي فقيه درشهرستان بن با بيان اينکه آمريکا خود مشکلي است که نبايد انتظار حل مشکل از او داشت؛ گفت: مذاکرات هسته اي عاملي براي پررنگ تر شدن شعار مرگ بر آمريکا است چراکه در حين مذاکرات نيز شاهد دشمني آمريکا عليه ايران هستيم.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد تقي غضنفري نماينده ولي فقيه درشهرستان بن و امام جمعه بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به اينکه آمريکا سردمدار استکبار جهاني است گفت: آمريکا سردمدار استکبار جهاني است و همچنان دشمن ملت ايران بوده و ذره اي از اين دشمني کوتاه نشده است.

وي تصريح کرد: برخي فکر مي کنند دشمني آمريکا عليه ايران کاسته شده اين تفکر باطل بوده چراکه عملکرد آمريکا در منطقه نشان مي دهد همچنان دشمن قسم خورده ايران است.

امام جمعه بن تصريح کرد: آمريکا به دنبال حل مشکلات نيست برخي آمريکا را راه برون رفت مشکلات مي دانند آمريکا خود مشکل است.

غضنفري خاطرنشان کرد: داعش که يکي از معضلات جهان اسلام با حمايت معنوي مادي سياسي نظامي آمريکا است .

وي به فرياد مبارزه با ترورسيم آمريکا اشاره کرد و گفت: درست است آمريکا فرياد مبارزه با ترورسيم سر مي دهد اما در عمل اينگونه عمل نمي کند بلايايي که بر سر مسلمانان مي آيد همه با حمايت آمريکا است.

امام جمعه بن به حملات مختلف آمريکا در زمان هاي گوناگون به ايران اشاره کرد و خاطر نشان شد: آمريکا يک زمان صدام را به جان ايران انداخت و زماني که ديد زورش به امت اسلامي ايران نمي رسد و انقلاب اسلامي به ساير کشورها مصادره مي شود به آن ها حمله ور شد.

غضنفري بزرگترين خطر را فراموش کردن دشمني دشمنان خواند و افزود: اگر ما دشمني دشمنان اسلام را فراموش کنيم غافلگيرمان خواهد کرد و ضربه اي مي خوريم که نمي توانيم درک کنيم از کجا بوده است.

وي تصريح کرد: سه حادثه بزرگ تاريخي در سيزدهم آبان ماه صورت گرفته که در هر سه حادثه آمريکا نقش اصلي را داشته و همه بايد براي مبارزه با استکبار جهاني در صحنه حاضر شويم و شعار مرگ بر آمريکا سر دهيم.

غضنفري تاکيد کرد: شعار مرگ بر آمريکا ديکته نمي شود از جوهره خود مردم است چراکه بيش از شصت سال جنايت هاي فراواني عليه کشور ما داشته و مردم فراموش نکردند.

وي مذاکرات هسته اي را موجب پررنگ تر شدن شعار مرگ بر آمريکا خواند و گفت: بزرگترين جنايت آمريکا برحق مردم مانع شدن از حقوق هسته اي ايران است، آن ها نمي خواهند ما صاحب انرژي هسته اي شويم و حق قانوني ما را از ما گرفته و فرياد دروغ سر مي دهند که ما عليه حقوق بشر از انرژي هسته اي استفاده مي کنيم.

وي يادوآر شد : ما انرژي هسته اي را براي استفاده در حوزه هاي درمان و امور عادي مي خواهيم و بارها نيز از سوي مقامات کشوري و مقام معظم رهبري اعلام شده است که ما هيچ گاه از بمب هسته اي استفاده نخواهيم کرد اما آن ها حتي در حين مذاکرات نيز دروغ مي گويند و ايران را محدود تر مي کنند؛ به همين دليل شعار مرگ بر آمريکا را کوبنده تر و پررنگ تر فرياد مي زنيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25359

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25359/آمريکا-خود-مشکلي-نبايد-انتظار-حل-مشکل-او-مذاکرات-هسته-شعار-مرگ-پررنگ-تر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir