کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه اردل;

13 آبان يعني دستهاي گره خورده دانش آموزان در برخورد با استکبار جهاني

12 آبان 1394 ساعت 12:31

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:13 آبان روز دانش آموزاني است که سرنوشت ملت را با شعار مرگ بر آمريکا درافقي دور ترسيم کردند.


به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت: ۱۳ آبان روز خلق حماسه‌اي ديگر در برابر دشمنان ايران اسلامي و نماد وحدت و ظلم‌ستيزي ملت ايران است.

جمشيدي با بيان اينکه ۱۳ آبان روز دانش آموزاني است که سرنوشت ملت را با شعار مرگ بر آمريکا درافقي دور ترسيم کردند افزود: سيزده آبان در تاريخ انقلاب اسلامي برگي زرين و پرافتخار است زيرا در چنين روزي بود که دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و خيابان هاي اطراف با شعار درود بر خميني، مرگ بر شاه، لرزه بر اندام حکومت شاه انداختند و حتي در خون خود غلتيدند و شهيد شدند.

وي با بيان اينکه عده اي مي خواهند شعار مرگ بر آمريکا در کشور کم رنگ شود، تصريح کرد: اما اين افراد بدانند که تحريم عاملي براي کوتاه آمدن ايران از آرمان‎‌هاي بلندش نخواهد بود چرا که شرا يط تحريم ما در زمان جنگ هشت ساله سخت‎تر از امروز بود.

فرمانده سپاه ناحيه اردل با اشاره به اينکه ملت هميشه در صحنه ايران از آرمان‎هاي انقلاب اسلامي عقب‎نشيني نخواهد کرد، اضافه کرد: ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و روز فرياد مرگ بر آمريکا است.

جمشيدي گفت: با توجه به شرايط و موقعيت كشور لزوم حضور گسترده مردم در گراميداشت اين روز بيش از پيش احساس مي‌شود و ملت بيدار، هوشيار و شجاع ايران اسلامي نشان مي‌دهند با هيچ‌ ترفندي حاضر به‌ دست كشيدن از آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌هاي والاي انقلاب اسلامي خود نيستند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 25352

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25352/13-آبان-يعني-دستهاي-گره-خورده-دانش-آموزان-برخورد-استکبار-جهاني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir