کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید مدافع حرم

پیکر پاک سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی وارد شهرکرد شد

12 آبان 1394 ساعت 10:49

پیکر پاک سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی صبح روز12 آبان ماه با استقبال مسئولین، همرزمان و خانواده شهید و طی مراسم استقبال باشکوهی وارد فرودگاه شهرکرد شد.


به گزارش جهانبین نیوز مراسم وداع با شهید حرم روز سه شنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) با حضور پر شور جوانان حرب الله و همرزمان شهید برگزار خواهد شد.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبداللهی افزود: مراسم تشیع پیکر پاک سردار شهیدسلیمانی ساعت ۹ صبح روز ۱۳ آبان از محل فلکه ۱۲ محرم شهرکرد به طرف امامزادگان دو معصوم (ع) شهرکرد با حضور پر شور مردم ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری و همزمان با راهپیمایی روز استکبار ستیزی برگزار خواهد شد.

وی افزود این سردار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در امنیت بخشی به کردستان ومقابله با گروهک های ضد انقلاب نقش موثری را ایفا نمود و از رزمندگان با سابقه استان در دفاع از اسلام و تمامیت ارضی ایران سربلند بود.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها، سردارشهید حاج عزت الله سلیمانی به محضر امام زمان (عج)، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی خاطر نشان کرد پس از تشیع این شهید در شهرکرد پیکر مطهرش به زادگاهش شهر مرغملک انتقال خواهد یافت و در گلزار شهدای این شهر جاودانه و زیارتگاه عشاق عالم خواهد شد.

سردار شهید عزت الله سلیمانی ۴۵ سال سن داشت و سه فرزند از ایشان به یادگار مانده است.

گفتنی است رزمندگان تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25345

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25345/پیکر-پاک-سردار-شهید-عزت-الله-سلیمانی-مرغملکی-وارد-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir